Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Premier League - de andre laga

Premier League - de andre laga 2 måneder 5 dager ago #76263

• oj
  • oj's profilbilde
Man City blir nok i øvrig halvdel denne sesongen tipper jeg ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Premier League - de andre laga 2 måneder 4 dager ago #76274

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Verdens hittil kjedeligste fotballkamp spilles nå på tv2 premium, mellom Newcastle og Arse*anal. Periode uten kommentarer fra tv2, gjorde også sitt til at jeg faktisk savnet det. Kommentarene altså....
COYS
Siste endring: 2 måneder 4 dager ago av CWaddle.

Premier League - de andre laga 2 måneder 4 dager ago #76276

• HH
  • HH's profilbilde
Ja. Tragisk.

Fatter ikke hvordan Newcastle skal skåre mål. Almiron er bra og Joelinton ser spennende ut, men da mer som target man heller enn en storskårer.

Blir nok gjenganger for Newcastle i år. Bra defensivt. Lite fremover. Ikke at det er noe nytt for de.

Premier League - de andre laga 2 måneder 23 timer ago #76305

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Hmmm. Synes Chelsea ser ut til å bli farligere enn først antatt i år. Fullt på høyde og vel så det mot Pool i kveld.
Kante, fytti helvete så bra han er.
COYS

Premier League - de andre laga 2 måneder 22 timer ago #76306

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Ja Chelsea har nok mer inne enn 0-4 mot ManU. Veldig god keeper, mye spennende ungt og selvsagt flere etablerte klassespillere. Føler meg ikke trygg på at både Chelsea og ManU faller utenfor topp 4.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,20?
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Knut

Premier League - de andre laga 2 måneder 13 timer ago #76307

• HH
  • HH's profilbilde
Selvsagt kan både Utd og Chelsea klare topp 4, men synes ikke det er spesielt sannsynlig at de skal danke ut oss.

Se på midtbanen til Utd den dagen Pogba er skadet eller må hvile. Det er stusselige greier - null kreativitet. Veldig usikker på om de klarer å slå nok av de mindre gode lagene som vil forsvare seg dypt. Mot gode lag som lar de kontre passer det perfekt.

Chelsea er ganske jevnt besatt synes jeg. Og en spiller som Mount har allerede overrasket meg. De har da også RLC og Odoi på vei. Absolutt ikke dårlig, men selv om de spiller fotball med Liverpool så tror jeg det sier mer om hvor Liverpool er om dagen. Norwich fikk også lov til å spille fotball med Liverpool.

Hvis noen trodde vi kunne bare gli inn til topp 4 så er jeg enig - så enkelt blir det ikke, men på ingen måte skremt av Utd eller Chelsea. Akkurat nå er jeg mer optimist på at vi kan klare 2. enn at vi faller ut av topp 4.

Premier League - de andre laga 2 måneder 13 timer ago #76308

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Jeg trur helt ærlig talt at Chelsea ikke kommer på topp6 i år.

Premier League - de andre laga 1 måned 4 uker ago #76322

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
cjmozart skrev:
Jeg trur helt ærlig talt at Chelsea ikke kommer på topp6 i år.
Lag kan alltids gå på en kjempesmell, det har skjedd før, men fortsatt stor forskjell på kvalitet i Chelsea og lagene under, selv uten Haz. Chelsea har en del spillere som holder topp klasse, mange med potensiale til det (CHO, RLC, Pulisic mm), og en som kan diskuteres som verdensklasse (Kanté).

Hadde selvsagt vært stressa som chelseafan etter ligaåpningen, men det var uten sine to beste defensive (Kanté og Rudiger) i en kamp de strengt tatt kunne vunnet 4-0 en annen dag. Så solide ut igjen mot Liverpool, så sjansen for at de skal sprekke er lite sannsynlig imo.

Og hvem skal evt vippe dem ut av topp 6? Everton? De har én spiller som stabilt holder toppklasse (Digne). Richarlison gjør det når han har dagen, men ellers er det stort sett middelmådig 7-12. plass-nivå. Samme gjelder West Ham og Leicester. Wolves er mer spennende, men de har tynn stall og EL å tenke på.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 1 måned 4 uker ago av Dougie.

Premier League - de andre laga 1 måned 4 uker ago #76324

• HH
  • HH's profilbilde
Ingen stor fan av å vurdere lag spiller for spiller.

Ranheim, Leicester osv. - laget er alltid viktigere.

Nå tror ikke jeg Chelsea ryker ut av topp 6, men kan se for meg at de vil kunne få problemer med å skåre nok mål. Slik sett synes jeg Everton har et lag med bedre komplementære ferdigheter - i alle fall hvis Kean slår til.

Også et poeng at Chelsea trenger kun å ha en dårlig sesong for å slite, mens Everton, Wolves, Leicester, West Ham etc. er flere lag som plutselig kan få en sesong alt klaffer. Man trenger bare at ett av de lagene plutselig overgår seg selv. Det kan skje.

Premier League - de andre laga 1 måned 3 uker ago #76406

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Deilig med Chelsea. Viktig at «nye» Chelsea får en dårlig start.