Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Premier League - de andre laga

Premier League - de andre laga 2 måneder 3 dager ago #87779

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Manu har kommet godt igang ihvertfall.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Premier League - de andre laga 2 måneder 3 dager ago #87782

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Imponerende av United ja. Heller de enn Chelsea og City hvis man først skal rangere "pest og kolera".cjmozart skrev:
Manu har kommet godt igang ihvertfall.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Premier League - de andre laga 2 måneder 2 dager ago #87784

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Gledelig at VAR blir litt mindre nazi denne sesongen, men håper likevel vi ikke får se mål a la Burnleys så ofte. Den burde de tatt.

Premier League - de andre laga 1 måned 3 uker ago #87905

• Knut
  • Knut's profilbilde
Ødegaard klar for Ars* - synd å si det, men det beste er om han mislykkes kraftig :blink:
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

Premier League - de andre laga 1 måned 3 uker ago #87906

• HH
  • HH's profilbilde
Kjenner et par Arsenal-fans og det er ikke måte på hvor skuffet de er over laget for tiden. Jeg mener at laget egentlig ikke er helt ubrukelig, men mye som tyder på at Arteta ikke får det beste ut av troppen - samt at pengebruken er litt merkelig. White og Ødegaard synes jeg er bra kjøp, men ikke til de prisene. Ramsdale synes jeg er ganske absurd. Legger man til at Aubameyang er 32 og ikke virker spesielt motivert og en Lacazette som også har passert 30 så ser det ikke så veldig lyst ut.

De sliter også litt som oss ved at Pepe som Ndombele har vært veldig dårlig verdi for pengene - selv om det helt opplagt er en god spiller der et sted.

Saka, Ødegaard, Tierney, White og Martinelli er ingen dårlig ung kjerne. Liker Smith Rowe også. Samt at Salibas omdømme i Frankrike er glimrende selv om han alltid blir lånt ut.

Klarer ikke helt å frykte Arsenal om dagen. Jeg tenker hvis de slår oss har vi rotet til så mye annet at vi har større ting å bekymre oss over.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Premier League - de andre laga 1 måned 3 uker ago #87907

• Knut
  • Knut's profilbilde
Tja, muligens ikke et lag å frykte p.t. - men du verden hvor godt et nedrykk hadde smakt :lol: :lol:
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

Premier League - de andre laga 1 måned 3 uker ago #87909

• Presley
  • Presley's profilbilde
Var ikke så bekymret når Arsenal fikk Ødegård på lån, men dette liker jeg ikke helt.
Ødegård kan bli en nøkkel spiller for dem, han vil garantert får mye spilletid.Har fått litt erfaring mtp lånet tidligere.Det vil være et press på han og om takler det er litt usikker på.Han skal liksom være den playmakeren de har ventet på og da følger det med et visst press.
Det som blir et problem for han er at de spillerene rundt han ikke er mye skryte av, det er vel ikke en arsenal spiller som kan gå inn på et topp 5 lag.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Premier League - de andre laga 1 måned 3 uker ago #87916

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Ødegaard kan fortsatt lykkes og han var faktisk ganske bra i Arsenal sist synes jeg. Han turte å ta litt mere plass i Arsenal enn han gjorde i Real Madrid. Kanskje ikke så unaturlig siden Real Madrid har mye bedre spillere enn Arsenal og i rangordenen ligger han langt fremme i Arsenal mens han ligger langt bak i Real Madrid Skal heller ikke glemme at Ødegaard nå er omtrent eksakt like gammel som da Modric kom til oss. Og Modric var ikke veldig imponerende første året hos oss, tok tid med han også. Som nordmann håper jeg Ødegaard lykkes(spesielt pga landslaget og virker som en bra fyr), men ikke laget Arsenal, selv om det blir litt selvmotsigende.Presley skrev:
Var ikke så bekymret når Arsenal fikk Ødegård på lån, men dette liker jeg ikke helt.
Ødegård kan bli en nøkkel spiller for dem, han vil garantert får mye spilletid.Har fått litt erfaring mtp lånet tidligere.Det vil være et press på han og om takler det er litt usikker på.Han skal liksom være den playmakeren de har ventet på og da følger det med et visst press.
Det som blir et problem for han er at de spillerene rundt han ikke er mye skryte av, det er vel ikke en arsenal spiller som kan gå inn på et topp 5 lag.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

Premier League - de andre laga 1 måned 3 uker ago #87918

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Hører flere gode fotballanalyster i England roser Ødegård for måten han gjør seg selv spillbar og forløser press hos andre. Gir ikke poeng i fantasy, men kan være viktig for et lag som Arsenal.

Premier League - de andre laga 1 måned 3 uker ago #87919

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Ødegaard ble vel omtrent «slaktet» av Kjetil Rekdal for innsatsen på landslaget sist, jeg trur (og håper) ikke han er noen løsning for arse***...
Brewers make wort, the yeast makes beer!
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14, bakerboy, Knut