Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Danny Rose

Danny Rose 1 år 8 måneder ago #79846

• HH
  • HH's profilbilde
Han storspilte ikke akkurat da han fikk sjansen. Hvis en så rutinert kar ikke tåler å bli utfordret litt uten at han fullstendig knekker sammen så får det bare så være. Og jeg har støttet Rose stort sett i hele hans karriere hos oss, men en tid for alt.

Så faller bare Rose inn i en trend. I år har man Rose og Vertonghen som plutselig er skygger av seg selv. Rose var ikke genial i fjor, men han spilte godt i feks CL-finalen. Han var ikke ubrukelig.

I et litt større bilde har vi Kane, Alli, Dier, Trippier osv. som alle på mystisk vis går fra å være gode, verdensklasse til og med for Kane og til tider Alli, til å bli mye svakere enn de har vært. Dette til tross for at ingen av de egentlig hadde nådd en alder hvor man skulle forvente dårligere og dårligere prestasjoner. Kane har selvsagt hatt noen skader, men det forklarer ikke alt for meg.

Jeg skjønner det ikke.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Danny Rose 1 år 8 måneder ago #79847

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
My two cents;
Dier var jo gjennom masse helvete med sykdom osv. Aldri den samme etter det. Både Kane og Rose vil jeg si skader har mesteparten av skylda. Kane er i en forfatning nå hvor han er heldig om han holder en halv sesong. Virker litt som det har påvirka den mentale «edgen».

Trippier synes jeg egentlig aldri mista det. Der var problemet heller at han aldri ble noe bedre. Så han med litt andre briller i starten, forventningene var litt lavere, og troa på at han skulle ta et steg til var der.

Alli er den jeg forstår minst av. Mulig han har slitt litt mentalt med å leve opp til hypen? Er jo ikke mange spillere (kommer egentlig bare på Rooney, Gerrard) som hypes så tidlig, og fortsetter å holde et skyhøyt nivå sesong etter sesong.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 1 år 8 måneder ago av Dougie.

Danny Rose 1 måned 3 uker ago #87992

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Fikk voldsomt skryt etter gårsdagens kamp for Watford. Fint å se at han tilsynelatende har landa i en ok situasjon
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Pride_Of_London, Knut, Øystein Svensen, Dougie

Danny Rose 1 måned 3 uker ago #87993

• HH
  • HH's profilbilde
Hørte et intervju med han på en eller annen Watford-youtube kanal etter at han signerte der (gudene vet hvordan det forslaget kom opp). Fornuftig kar. Alltid likt han - og ikke overrasket hvis det fortsatt er mye fotball igjen i han. Håper virkelig det er det. En av få fotballspillere som man kan høre på snakke uten at man zzzzzzzzzz.

Danny Rose 1 måned 3 uker ago #88015

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Ben Fosters Cycling Goalkeeper?

Danny Rose 1 måned 3 uker ago #88020

• HH
  • HH's profilbilde
Sikkert noe slikt. Var Foster.