Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Erik Lamela

Erik Lamela 4 år 6 måneder ago #60715

• HH
  • HH's profilbilde
Brakar skrev:
HH skrev:
Noen som vet hvor fyren er? Hvis han er i Argentina igjen så kan jeg forstå at han ikke orker å reise tilbake til London. Hvis ikke - så kan jeg være enig i at det er merkelig. Uten at det trenger å bety noe særlig.

Mener å ha lest en artikkel om at han har reist utenlands for å trene seg opp igjen etter operasjonen, uten at jeg har gjort meg noen anstrengelser med å google opp det. Kan i alle fall ha sine helt naturlige årsaker til at han ikke dukket opp.

Jeg ser, som sikkert flere vil kjenne, helt uenig i verdien av en Lamela i form. Kunne vært forskjellen på 0 og 3 poeng mot WHU!

Sissoko med de 45 min fra EM kunne vært forskjellen ;)

Er vel diskutert til døden hvor god Lamela er/ikke er. Jeg håper han blir hvis han kan bli frisk, men litt som med Walker så godtar jeg det hvis Pochettino mener at det er grunner til at vedkommende ikke bør spille for Tottenham. Hadde vært vanskeligere å svelge med Eriksen, Alli eller Kane naturlignok. Walker er også etter mitt syn mye viktigere enn Lamela.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Erik Lamela 4 år 6 måneder ago #60729

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenham Hotspur @SpursOfficial
INJURY UPDATE: @ErikLamela has undergone a planned procedure to his right hip.
...
Erik recently had an operation on his left hip and the latest surgery will not affect the overall recovery period.
...
Erik will continue to be monitored by our medical team ahead of returning to action next season.
- One team in London -

Erik Lamela 4 år 3 måneder ago #62197

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Jack Pitt-Brooke Jack Pitt-Brooke
Lamela is contracted for another two seasons. Signed a 4+2 in 2013, Spurs have exercised both option years.
- One team in London -
Følgende bruker har takket deg: Knut

Erik Lamela 4 år 3 måneder ago #62200

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Uff, nei. Bli kvitt kjeksen. Trenger lønnsbudsjett til spillere som faktisk spiller og som faktisk bidrar når de spiller.

Erik Lamela 4 år 3 måneder ago #62203

• Presley
  • Presley's profilbilde
Når er han tilbake?
Mener jeg så et bilde av han når alle kom tilbake etter ferie og da så han godt trent ut.Kunne se ut som han har hadde trent mye styrke, litt mer muskler på kroppen.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Erik Lamela 4 år 3 måneder ago #62217

• Gaute
  • Gaute's profilbilde
Per Arne skrev:
Uff, nei. Bli kvitt kjeksen. Trenger lønnsbudsjett til spillere som faktisk spiller og som faktisk bidrar når de spiller.

Hæ? Er du seriøs her? Lamela har vært skadet en sesong, men før det var han bra. Maks innsats og går foran i krigen.
Og si at han ikke bidrar når han spiller er feil
Følgende bruker har takket deg: Shezz, Halvor Dalene, mka07, Ginola #14, CWaddle, Knut, Øystein Svensen, Brakar

Erik Lamela 4 år 3 måneder ago #62237

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Ikke enig. Vi har spillt bedre uten ham på banen de siste to sesongene.

Erik Lamela 4 år 3 måneder ago #62281

• Hawk
  • Hawk's profilbilde
Håper og tror at Lameal blir værende, var en av våre beste spillere i starten i fjor før han ble skadet... Den tingen jeg liker ALLER best m Lamela er at han jobber hvert eneste sekund han er på banen og dette smitter over på resten av laget vårt. Det høye intensive presset hadde vi alltid med Lamela på banen, men sjelden uten... for 2 år siden presset vi hardt og høyt og vant ballen gunstig gang på gang, i år har d mer eller mindre vært fraværende.... På søndag var d rett å slett daut -trenger Lamela som drar m seg resten av laget OG kan finne på d uventa -trenger flere X factorer på laget -COYS-
Følgende bruker har takket deg: Halvor Dalene, mka07, CWaddle, Knut, Brakar, Tstone

Erik Lamela 4 år 2 måneder ago #62633

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Spotted på trening hjemme; så ut til å være nær fitness.

Erik Lamela 4 år 2 måneder ago #62634

• Knut
  • Knut's profilbilde
cjmozart skrev:
Spotted på trening hjemme; så ut til å være nær fitness.

Men trente fremdeles visstnok alene, right?
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --