Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Erik Lamela

Erik Lamela 4 år 2 måneder ago #62635

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Knut skrev:
cjmozart skrev:
Spotted på trening hjemme; så ut til å være nær fitness.

Men trente fremdeles visstnok alene, right?

Jupp.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Erik Lamela 4 år 2 måneder ago #62636

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Jeg merker at jeg har veldig lyst til at han skal lykkes! Kommer han seg igjennom dette med riktig innstilling så blir han som en ny signering?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Erik Lamela 4 år 2 måneder ago #62639

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Håper alle våre spillere lykkes jeg ;)

Men må si at Lamela er en av de jeg har minst tro på etter så mange år med varierende prestasjoner og mye skadetrøbbel. Vi har jo også blitt veldig mye bedre som lag i hans siste skadeperiode. En Lamela i toppform er en grei rotasjonsspiller og vi har ikke så mange av de bak Eriksen og Alli i de posisjonene, så håper selvfølgelig at han kommer tilbake bedre enn noen gang og kan kjempe om en plass i troppen.

Men toget går denne sesongen tipper jeg. Han tåler ikke så mange flere svake kamper og skadetrøbbel før han blir erstattet.
Audere-est-Facere

Erik Lamela 4 år 2 måneder ago #62642

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Guardiola skrev:
Men må si at Lamela er en av de jeg har minst tro på etter så mange år med varierende prestasjoner og mye skadetrøbbel. Vi har jo også blitt veldig mye bedre som lag i hans siste skadeperiode. En Lamela i toppform er en grei rotasjonsspiller og vi har ikke så mange av de bak Eriksen og Alli i de posisjonene, så håper selvfølgelig at han kommer tilbake bedre enn noen gang og kan kjempe om en plass i troppen.

Men toget går denne sesongen tipper jeg. Han tåler ikke så mange flere svake kamper og skadetrøbbel før han blir erstattet.

Vi får heller konstatere at sesongen 2017/18 blir særdeles viktig for Lamelas videre karrière, så får vi ta opp igjen akkurat denne diskusjonen i april/mai. Så lenge han ikke har spilt på et år er det neppe noen nye momenter verdt å diskutere siden sist runde.
- One team in London -

Erik Lamela 4 år 2 måneder ago #62643

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Når man ser på hvordan andre spillere har utviklet seg i samme tidsrom som Lamela har vært i klubben skjønner man at veien tilbake blir lang. La oss håpe han snart gjør seg fortjent til lønna.
Audere-est-Facere

Erik Lamela 4 år 1 måned ago #63248

• Knut
  • Knut's profilbilde
Lukter Lamela-comeback i en eller annen form mot West Ham. Han var ihvertfall ikke blant de nevnte i siste skadeoppdatering fra klubben (Wanyama, Dembele).

Håper konklusjonen blir at vi har fått et nytt luksusproblem!
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

Erik Lamela 4 år 1 måned ago #63249

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg er veldig glad for at Lamela er tilbake. For 1.5 år siden lignet han virkelig en spiller. Så var han grusom i starten i fjor - noe jeg håper var pga smertene. Uansett - selv om han nå er frisk er det urealistisk å tro at han skal kunne bidra med noe særlig på flere mnder. Men kan jo drømme om at han skal kunne bidra de siste 2 mndene av sesongen. Da skal vi forhåpentligvis spille ofte og folk begynner å bli slitne.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Erik Lamela 4 år 1 måned ago #63253

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Knut skrev:
Lukter Lamela-comeback i en eller annen form mot West Ham. Han var ihvertfall ikke blant de nevnte i siste skadeoppdatering fra klubben (Wanyama, Dembele).

Håper konklusjonen blir at vi har fått et nytt luksusproblem!

Lamela er visst ikke klar og er ikke i troppen ifølge pressekonferansen til Pochettino. Litt rart at han ikke ble nevnt i team news.

Erik Lamela 4 år 1 måned ago #63255

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Hvis han er skadefri og i full trening er det jo forsåvidt naturlig at han ikke er i team news. Helt greit at han er utelatt hvis man har kommet fram til at han ikke er i nærheten av formen som kreves. Mange andre som står i kø, og med Lamela er det bare å være tålmodig.

Noe som vet noe om Edwards er aktuell? Hatt et par perler på reservelaget i det siste!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Erik Lamela 4 år 4 uker ago #63399

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.