Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Erik Lamela

Erik Lamela 1 måned 3 uker ago #87984

• Knut
  • Knut's profilbilde
Unner ham det!
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Erik Lamela 1 måned 3 uker ago #87987

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Ikke et stort savn på banen selv om han var involvert i mye bra også. Og når det gjelder favorittspiller gjennom tidene.. Så når han ikke opp på topp 20-lista mi engang.

Det jeg likte best var at han ga alt, herlig type sånn sett. Og soleklare øyeblikk: rabonaen mot arsenal.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,22?

Erik Lamela 1 måned 3 uker ago #87990

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Jeg er nok ikke alene når jeg tenker "Tenk hvordan han hadde vært uten skadene!"
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Øystein Svensen

Erik Lamela 1 måned 3 uker ago #87991

• HH
  • HH's profilbilde
Litt bedre? ;)

Han spilte ganske mye i sesong 2 og 3 uten at han var noen verdensstjerne av den grunn. Involvert i 33 og 34 av 38 kamper. 25 og 28 fra start.

I 15/16 hadde han 14 målpoeng i ligaen. Det er ikke dårlig selvsagt. Men da vi var som best med Alli - Kane - Eriksen hadde ikke Lamela nådd opp dit uansett etter mitt syn. Så er jeg selvsagt enig i at det er synd at det gikk slik for han. Å hatt en Lamela mer likt det han var i 15/16 hadde vært gull - selv om jeg aldri tror han hadde blitt noen stor stjerne.
Følgende bruker har takket deg: Knut