Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Matt Doherty

Matt Doherty 6 måneder 1 uke ago #71811

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenham klar med bud på spiller fra klubben som senket Liverpool

Wolverhamptons gav Liverpool en skikkelig smell da Santos´ spillere sendte seiersvante Liverpool-spillere ut av cupen. Dette ble sikkert også godt lagt merke til hos Tottenham, en av Liverpools argeste konkurrenter.

Nå hører det med at Liverpool i en cupkamp ikke er det samme som i en Premier League-kamp, men vi skal ikke ta noe glans fra seieren til de inbitte fotballkrigere fra Wolverhampton.

Forsvarsspiller Matt Doherty er en av de som denne sesongen har gjort jobben tøff med å nærme seg Wolverhampton-målet.

Doherty har stått i alle ligakampene for Ulvene så langt i sesongen, og har vist frem noe av sitt offensive potensiale med 3 mål og 4 assist.

Den irske landslagsspilleren har vært på radaren til Tottenhams speidere en god stund, og ifølge Irish Independent er Spurs klare for å legge inn et bud på 26-åringen i løpet av de neste ukene.

Doherty tjener «usle» 220 tusen kroner i ukelønn, og kan ved en overgang se frem til en dobling.

Siden både klubb og spiller er godt fornøyde med arbeidsforholdet på Molineux, må Tottenham ut med en betydelig sum for å overtale til handel.

Men hvem ønsker å forlate Wolverhampton om dagen?

www.sporten.com/tottenham-klar-med-bud-p...om-senket-liverpool/
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Matt Doherty 6 måneder 1 uke ago #71812

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Matt er en fin spiller, men han er langt unna toppen av min ønskeliste.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Matt Doherty 6 måneder 1 uke ago #71813

• HH
  • HH's profilbilde
Klart. Når vi ikke fikk Pavard hvem er nå fjerdevalget på høyrebacken? Doherty kunne fylt det hullet greit.

Matt Doherty 6 måneder 1 uke ago #71814

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Ønsker Matt Doherty til oss omtrent like mye som jeg ønsker et comeback av Gary Doherty i spurs trøya.

Matt Doherty 6 måneder 1 uke ago #71816

• Bosgj
  • Bosgj's profilbilde
Kan ikke skjønne noe annet enn at Doherty ville vært en bra signering!
Selvfølgelig en spiller Rose må google, men virkelig en bra rotasjons spiller for oss.
Back med end product.

Matt Doherty 6 måneder 1 uke ago #71821

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
I utgangspunktet ikke en spiller som ville styrket oss, men det sa vel Lfc-fansen om Robertson også. Ser uansett heller at KWP får sjansen først. Skal vi signere en ny hb, bør det være et nailed førstevalg og evt Trippier ut (og det skjer ikke nå).
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Matt Doherty 6 måneder 1 uke ago #71823

• HH
  • HH's profilbilde
Og vi har fortsatt Aurier.

Selv om vi selger Aurier så trenger vi ikke Doherty. Trippier og KWP dekker fint. Skulle skader oppstå kan både Dier og Sissoko spille der til nøds. Sikkert Foyth også.

Høyreback er det siste vi trenger. Liverpool derimot trengte desperat en venstreback. Som også var (og er) en del yngre. Ikke spesielt sammenlignbart.

Jeg har ingenting i mot Doherty. Tvert imot virker det som en bra spiller, men timingen er ikke riktig.

Og skal vi ha han som backup på venstre så hadde jeg heller betalt 3x så mye for Chilwell (men at Pochettino skal selge Davies ser jeg ikke som sannsynlig).
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles