Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: International duty

International duty 4 år 5 måneder ago #61067

• HH
  • HH's profilbilde
Øystein Svensen skrev:
Lloris er ikke verdensklasse desverre, roter jo med ballen i beina hver eneste kamp og sørger for unødvendig høy puls...

Fikk selv unødvendig høy puls av å lese det innlegget der ;)

Interessant når man er inne på forum hvor det ikke kun er Tottenhamfans. Spillere som Kane, Rose, Walker, Dembele, Alli og Eriksen er stort sett anerkjente, men jeg vil påstå de to eneste som nesten uten unntak blir regnet som "verdensklasse" er Lloris og Alderweireld. Lloris riktignok mindre virker det som fra fans utenfor England. Er kanskje noe med at man da får se høydepunktene av hans feil og ikke i like stor grad får med seg alle de gode kampene.

Litt samme når man ser lister over verdens beste keepere. Lloris er ofte topp 3.

At han roter i hver kamp er bare tåpelig. Men noen er livredde for edderkopper også. Så kan ikke nekte deg følelse.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90

International duty 4 år 5 måneder ago #61068

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Kan faktisk ikke huske å ha sett noen liste opp Lloris som topp 3 i verden før? Om noe synes jeg han er for undervurdert, og ikke får nok annerkjennelse. DdG har liksom fått fripass som PLs beste keeper uansett hva han gjør. Om ikke topp 3, så definitivt topp 6-7 i verden.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Knut

International duty 4 år 5 måneder ago #61069

• Knut
  • Knut's profilbilde
Dougie skrev:
Kan faktisk ikke huske å ha sett noen liste opp Lloris som topp 3 i verden før? Om noe synes jeg han er for undervurdert, og ikke får nok annerkjennelse. DdG har liksom fått fripass som PLs beste keeper uansett hva han gjør. Om ikke topp 3, så definitivt topp 6-7 i verden.

Jo flere av spillerne våre som forblir undervurderte, jo bedre :) Da slipper vi at RM og andre banker på døren støtt og stadig.

Alli er jeg dog redd vi kommer til å måtte gi slipp på ila et par år...
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

International duty 4 år 5 måneder ago #61070

• HH
  • HH's profilbilde
Dougie skrev:

www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fo...gguttene/a/23874112/

realsport101.com/news/sports/football/wh...d-s-best-goalkeeper/

Ikke at jeg synes slike lister er så interessante. Og man kan spørre seg hvem som er kvalifisert til å lage de.

International duty 4 år 5 måneder ago #61071

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Av våre spillere, kanskje med unntak av Kyle Walker, synes jeg Lloris er den spilleren som er nærmest å være helt i verdenstoppen i sin posisjon.

International duty 4 år 5 måneder ago #61072

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
spurs_90 skrev:
Av våre spillere, kanskje med unntak av Kyle Walker, synes jeg Lloris er den spilleren som er nærmest å være helt i verdenstoppen i sin posisjon.

Er du seriøs?
Brewers make wort, the yeast makes beer!

International duty 4 år 5 måneder ago #61073

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Øystein Svensen skrev:
spurs_90 skrev:

Er du seriøs?

Jepp, det mener jeg helt seriøst. Og da skjønner du sikkert at jeg også mener at påstanden din om at "Lloris roter med ballen i beina hver eneste kamp" er helt tullete.

International duty 4 år 5 måneder ago #61074

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Han har rotet litt mer i år enn tidligere sesonger syns jeg, men stort sett sluppet med skrekken. Men det i går var egentlig ikke så fryktelig uforståelig dårlig syns jeg. Det er en uheldig feilpasning. Han har tre mann som kunne nådd den ballen om de var veldig på hugget. Det er de ikke da ingen tror at den er til dem. Så kommer Ola som er veldig på hugget og setter den i mål fra egen banehalvdel. Bra prestasjon å score på direkten der etter 93 min, langt fra alle som hadde satt den. Det er kanskje også litt uflaks for Lloris. Klønete keeperspill ja, men mannen er fortsatt verdensklasse!
COME ON YOU SPURS!!
51,61,22?
Følgende bruker har takket deg: bakerboy

International duty 4 år 5 måneder ago #61075

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
spurs_90 skrev:
Øystein Svensen skrev:
spurs_90 skrev:

Er du seriøs?

Jepp, det mener jeg helt seriøst. Og da skjønner du sikkert at jeg også mener at påstanden din om at "Lloris roter med ballen i beina hver eneste kamp" er helt tullete.

Ok, skal være enig i at hver kamp er en overdrivelse, men for å være topp verdensklasse skal du ikke rote og gjøre dårlige valg så ofte som Lloris gjør, det mener jeg seriøst! For øvrig tåler jeg at noen mener jeg er nevrotisk på linje med folk som er redd edderkopper, jeg bare hater at Spurs slipper inn mål og enda værre taper kamper, da tillater jeg meg å være livredd for keepertabber.
Brewers make wort, the yeast makes beer!

International duty 4 år 5 måneder ago #61076

• HH
  • HH's profilbilde
Hvis du hater at vi slipper inn mål burde du jo elske Lloris. Selvsagt ikke bare Hugos skyld, men bare å ta en titt på PL-tabellen og hvem som slipper inn minst mål. Litt begrenset hvor mye bedre vi kan gjøre det på den fronten.