Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: International duty

International duty 4 år 5 måneder ago #61077

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
HH skrev:
Hvis du hater at vi slipper inn mål burde du jo elske Lloris. Selvsagt ikke bare Hugos skyld, men bare å ta en titt på PL-tabellen og hvem som slipper inn minst mål. Litt begrenset hvor mye bedre vi kan gjøre det på den fronten.

Veldig glad for at vi har Lloris jeg, men ikke fornøyd med alt han gjør, dessuten er det vel de foran ham som skal ha mest ære for at vi har så lite baklengs.
Brewers make wort, the yeast makes beer!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

International duty 4 år 2 måneder ago #62496

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Har sett 1.omg av England -Slovakia, 1-1. England sliter litt mot et et ganske sterkt Slovakia. Ballbesittende og med mye gode individuelle ferdigheter. Det har lugget litt for Kane og Alli, og Dier synes jeg har vært veldig svak. Mange balltap og lite villig/flink til å gjøre seg spillbar. Morsomt at det var akkurat han som utlignet for England, meget pent mål etter corner. Rashford rotet det til på 0-1. Ellers har Walker vært veldig god.

(Nei, jeg ser ikke Norge lenger)
COME ON YOU SPURS!!
51,61,22?

International duty 4 år 2 måneder ago #62497

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
enig med mye, men at walker har spilt bra er noe jeg er helt uenig i, som de engelske ekspertene også mener i pausen, så er han skyld i baklengsen, det er hodeløst av walker og løpe i angrip i situasjon rashford er i, og det gir rom. walker skulle også hatt rødt kort for en hodeløs takling. alli blir ikke brukt, men gjør mange mange gode plasseringer hvor han ikke blir brukt. ellers for egoistiske i siste tredel, det gjelder samtlige. chamberlain,alli,kane og rashford har alle skyti utafor når en bedre medspiller er bedre plasser
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

International duty 4 år 2 måneder ago #62498

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Enig at KW ofte tar risiko og ligger høyt men synes han demonstrerer sin fart og styrke flere ganger. Han gjør et rimelig heftig løp tilbake på slutten av første og avverger nok mål i mot med sin inngripen. Her ble jeg (og dommeren) lurt; det så rent ut men reprisen viser jo en klar forseelse som kunne gitt rødt. Han traff også med endel oppspill. Synes ihvertfall ikke han har vært svak. Og skyld i baklengsen blir veldig strengt synes jeg. Rash mister ballen og både han og Dier er det vel, har alle muligheter til å følge løpet.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,22?
Følgende bruker har takket deg: Tottenthom

International duty 4 år 2 måneder ago #62499

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Forresten, ble ikke Kane valgt til kaptein? Henderson har bindet i dag.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,22?

International duty 4 år 2 måneder ago #62500

• Dougie
  • Dougie's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

:lol:
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

International duty 4 år 2 måneder ago #62501

• HH
  • HH's profilbilde
Ikke at jeg bryr meg så voldsomt, men så veldig morsomt synes jeg ikke det er. Skal man først sutre på dommeren med slik synes jeg Iversens sine "briller" er mye bedre :lol:

Merkelige er at på englesk TV mener de at han kun kan få straff hvis det står i rapporten til dommeren (altså motsatt av med taklinger). Jeg orker ikke sjekke om det er riktig, men antar han hadde fått direkte rødt hvis dommeren faktisk hadde sett det.

International duty 4 år 2 måneder ago #62502

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Alli hevder at fingeren var til "sin gode kamerat" Kyle Walker, etter at sistnevnte hadde slengt med leppa.

International duty 4 år 2 måneder ago #62504

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
cjmozart skrev:
Alli hevder at fingeren var til "sin gode kamerat" Kyle Walker, etter at sistnevnte hadde slengt med leppa.

...og nå har Kyle Walker svart Dele på Twitter: :lol: :lol: :lol:
https://twitter.com/kylewalker2/status/905001238831476736
- One team in London -

International duty 4 år 3 uker ago #63584

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
www.telegraph.co.uk/football/2017/11/06/...y-brazil-friendlies/

Kane og Winks, i tillegg til Alli, ute av England-troppen. Gode nyheter!
Livermore forøvrig inn som erstatter (state of engelsk landslagsfotball...)
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Guardiola, Arvid