Jeg tror folk får mer enn det de forventer i det defensive spillet. Dembele er enorm, og bryter opp spillet til motstander. Han forsvarer godt og er så sterk at han vinner det som er av 50/50 dueller. Han lager endel frispark, men det synes ikke jeg gjør noe, da det ofte er "taktiske" frispark for å hindre overganger, de kommer i ufarlige posisjoner for oss og det er ikke grisespill.
Jeg tror folk forventer mer offensivt, og deler av grunnen til det er at alle ser hva han har inne. Mannen har et enormt potensiale offensivt. Det er ikke mange som er SÅ gode til å dra av spillere of transportere ball hurtig i lengderetningen. Skuffelsen blir derfor tilsvarende stor hvis avleveringen ikke lykkes. Jeg synes Dembele spilte en bedre kamp i går enn det han har gjort på en stund. Men for alle som har sett han endel i PL, også i Fulham tiden, mener jeg det er klart at han har mer inne. Jeg synes absolutt vi får masse ut av han, men jeg tror at vi kommer til å få enda mer ut av han i fremtiden. Det er en grunn til at Levy valgte å betale den summen for han, han er vel 3-4 dyreste spiller for oss gjennom tidene. Og da mener jeg at vi skal ha lov til å ha høye forventninger også. Men for all del, han skuffer ikke meg.