Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Mousa Dembélé

Mousa Dembélé 6 år 7 måneder ago #4958

• Gallagher
  • Gallagher's profilbilde
Defoe

Dembélé :woohoo:

Bale - Parker - Sandro - Lennon
Personally I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Mousa Dembélé 6 år 6 måneder ago #5221

• Bjarne
  • Bjarne's profilbilde
Spurs Stat Man ‏@SpursStatMan

Dembele has assisted 3 goals for Spurs in the Premier League this season, Modric assisted just 4 in the whole of last season.
AUDERE-EST-FACERE

Mousa Dembélé 6 år 6 måneder ago #5514

• Bjarne
  • Bjarne's profilbilde
Mousa DembéléVerifisert ‏@mousadembele

Great win.. Congratz Gareth for the hattrick.. fans were amazing! Injury is not that bad, I think i will be ok for Saturday. #COYS
AUDERE-EST-FACERE
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill

Mousa Dembélé 6 år 6 måneder ago #5991

• trondmm
  • trondmm's profilbilde
statistikk-moro, og go´-ord, om hvordan han har fylt hullet etter Modric:

Moussa Dembele -Complete Midfielder?
- _ BARCA CAMPIO - Copa d' Europa 2006 _ -
Følgende bruker har takket deg: Averell

Mousa Dembélé 6 år 5 måneder ago #8182

• Ovechkin
  • Ovechkin's profilbilde
Noe nytt om Dembele og smellen han fikk seg igår?
Jeg syns han var veldig god igår. Ser at ikke alle er enige i det, og da lurer jeg på hva som blir forventa av han av folk her inne.

Mousa Dembélé 6 år 5 måneder ago #8183

• AndyMaxwell
  • AndyMaxwell's profilbilde
Jeg kan ikke huske at Han har hatt så mange balltap som i går. Hans svakeste kamp for oss, imo.

Mousa Dembélé 6 år 5 måneder ago #8184

• John
  • John's profilbilde
Jeg tror folk får mer enn det de forventer i det defensive spillet. Dembele er enorm, og bryter opp spillet til motstander. Han forsvarer godt og er så sterk at han vinner det som er av 50/50 dueller. Han lager endel frispark, men det synes ikke jeg gjør noe, da det ofte er "taktiske" frispark for å hindre overganger, de kommer i ufarlige posisjoner for oss og det er ikke grisespill.

Jeg tror folk forventer mer offensivt, og deler av grunnen til det er at alle ser hva han har inne. Mannen har et enormt potensiale offensivt. Det er ikke mange som er SÅ gode til å dra av spillere of transportere ball hurtig i lengderetningen. Skuffelsen blir derfor tilsvarende stor hvis avleveringen ikke lykkes. Jeg synes Dembele spilte en bedre kamp i går enn det han har gjort på en stund. Men for alle som har sett han endel i PL, også i Fulham tiden, mener jeg det er klart at han har mer inne. Jeg synes absolutt vi får masse ut av han, men jeg tror at vi kommer til å få enda mer ut av han i fremtiden. Det er en grunn til at Levy valgte å betale den summen for han, han er vel 3-4 dyreste spiller for oss gjennom tidene. Og da mener jeg at vi skal ha lov til å ha høye forventninger også. Men for all del, han skuffer ikke meg.
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill, Snurreleif

Mousa Dembélé 6 år 5 måneder ago #8188

• Presley
  • Presley's profilbilde
Dembele er en god spiller uten tvil.Tror han kommer til å bli bedre å bedre jo mer han spiller.Jeg forventer også noen mål fra han.Vet at han ikke scoret så mange mål for Fulham, men han bør greie 5 mål per sesong.Han har et godt driv og overblikk, men han stopper litt for ofte opp.Han ser mer etter medspillere en avsluttning.

Alt i alt så har gjort en god jobb for oss.Jeg er fornøyd med dette kjøpet.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Mousa Dembélé 6 år 5 måneder ago #8241

• igniztion
  • igniztion's profilbilde
Er også i campen som er fornøyd med Dembele. Selv om man mister ball et par ganger, gjør han en utrolig viktig jobb på midten for å bryte opp motstanderne.

Kunne av og til ønske at det gikk litt fortere fremover, og at han ikke absolutt må utfordre i stedet for å sende ballen videre etter 1-2 touch.

Mousa Dembélé 6 år 4 måneder ago #8887

• Per A Hognaland
  • Per A Hognaland's profilbilde
Jeg har jammen blitt lurt skikkelig av denne maskinen av en fotballspiller. Først og fremst trodde jeg faktisk at han var ment som en sentral midtbanespiller med løp og driv fremover og ikke en DM. Synes han er bakerst av midtbane konstellasjonen hver kamp jeg, noe som igjen betyr at Parker eller Sandro må fremover. Dette er ingen av de to nevntes styrke. Det kan da ikke være smart? Eller er det?

Videre hadde jeg trodd at han var en litt bedre pasningsspiller enn det han er. Synes han bruker for ofte for mange touch med ballen og dermed hindrer balltempoet vårt samt mangler litt på blik og presisjon.

Når det er sagt skal det sies at jeg er utrolig imponert over det defensive i spillet hans, der er han fantastisk! Var bare ikke det jeg trodde vi hadde kjøpt.

Men det hele koker for meg ned til at vi fortsatt har et skrikende behov for en midtbanespiller med pasninger og løp som sin forse. Defansivt på midten er vi meget godt forspent med da 3 defansive spillere, samt en Jan som også kan spille der, og det er til strengt tatt 1 plass. I hvertfall i hjemmekampene..

Dog mener jeg han har et potensiale for å være høyre oppe i banen, han bare får ikke lov?
- COYS -
Siste endring: 6 år 4 måneder ago av Per A Hognaland.