Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Tanguy Ndombele

Tanguy Ndombele 8 måneder 4 uker ago #83851

• HH
  • HH's profilbilde
Kan tyde på at Ndombele hatet Pochettino det? :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Tanguy Ndombele 2 måneder 6 dager ago #87739

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
https://twitter.com/thespursexpress/status/1425471924398923783?s=21]

Ser iallefall ikke ut som det er overvekt som er problemet denne gangen.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Knut, Øystein Svensen, HH

Tanguy Ndombele 2 måneder 6 dager ago #87740

• HH
  • HH's profilbilde
Virker derimot sur og grinete.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90

Tanguy Ndombele 2 måneder 6 dager ago #87741

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
HH skrev:
Virker derimot sur og grinete.

Deprimert spør du meg...
Brewers make wort, the yeast makes beer!
Følgende bruker har takket deg: Knut

Tanguy Ndombele 2 måneder 6 dager ago #87742

• Knut
  • Knut's profilbilde
Skjønner jo forsåvidt det til en viss grad hvis "begge kompisene" hans er på vei vekk... når det er sagt så er ikke det nok til å ikke være mentalt klar for selection.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Følgende bruker har takket deg: bakerboy

Tanguy Ndombele 2 måneder 6 dager ago #87744

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
På meg virker han som en type som sliter med psyken. Dårlig selvtillit og depressiv. Henger ofte sammen. Har jeg rett i synsingen min håper jeg det har blitt/blir tatt tak i, i form av en psykolog/mental trener. Vi skriver 2021 og psykisk helse er i vinden - må kunne forvente at en klubb som tottenham er "up to date" der.

Tanguy Ndombele 2 måneder 5 dager ago #87745

• HH
  • HH's profilbilde
Det synes jeg det er veldig vanskelig å mene noe særlig om. Han flyttet vel hjemmefra som 14-åring. Vokst opp så vidt jeg vet i et tøft område utenfor Paris. Ble avvist av flere klubber, men kjempet seg frem gjennom å spille langt nede i divisjonssystemet. Så er det en person som er "herdet" og vant til å flytte på seg så er det Ndombele. Merkelig nok er det han da som er så "skjør" at han ikke kan fortsette i Tottenham hvis et par av hans kompiser drar. Jeg kjøper det bare ikke.

For meg virker han som en svært oppegående fyr også - kombinert med den bakgrunnen burde det være perfekt. Jeg tror hvis han hadde slitt psykisk hadde han aldri klart å komme seg frem på den måten han har gjort. Men det kan jeg selvsagt ikke vite.

På generelt grunnlag dog er jeg ikke i tvil om at mange mange flere fotballspillere enn man tror har "demoner" som hindrer dem i å få ut sitt maksimale potensial. Begrenset hvor mye kjennskap jeg har til atleter i verdensklasse (selv om jeg har spilt både fotball og håndball med et par som senere har spilt for det norske landslaget), men jeg har jobbet med ledere for store globale firma og det slutter aldri å overraske meg hvor mye støtte de ofte trenger når vanskelige beslutninger skal tas. Disse personene burde egentlig være mye bedre egnet til å stå i mot press enn noen 25-åring som "tilfeldigvis" er god til å spille fotball. Hvor god Tottenham er på dette aner jeg ikke. Rimelig opplagt at vi var helt ubrukelige i tidligere tider, men får jo håpe man har lært litt.

Der også er det selvsagt alltid en balansegang. Jeg er veldig for å gi folk god støtte selvsagt, men for meg kommer man uansett alltid til et punkt hvor du må løse det selv. For meg virker det som at Mourinho fant den balansen med Ndombele (så kan man diskutere om han fant den balansen like godt med andre spillere, men Mourinho fikk i alle fall mer ut av Ndombele enn Pochettino og Mason - Nuno er selvsagt for tidlig å si, men liker ikke måten Nuno svarer på rundt Ndombele).
Følgende bruker har takket deg: bakerboy, Knut, Dougie

Tanguy Ndombele 2 måneder 5 dager ago #87755

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Ingen tegn til depresjon eller dårlig humør på treningsfeltet i dag, etter det jeg har fått med meg er gutten både humoristisk og oppegående.
Brewers make wort, the yeast makes beer!
Følgende bruker har takket deg: mka07, CWaddle, Knut, HH

Tanguy Ndombele 2 måneder 4 dager ago #87761

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Dette er en stor digresjon, men det går fint an å være sprudlende glad til tider selv om man lider av klinisk depresjon.

Tanguy Ndombele 2 måneder 4 dager ago #87762

• HH
  • HH's profilbilde
Enig, men vil heller at han ser glad ut enn at han ikke gjør det.