Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Tanguy Ndombele

Tanguy Ndombele 3 uker 2 dager ago #76459

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
HH skrev:
Skal man være erstatteren til Dembele så må det være skikkelig.

Det er vel mer en oppgradering enn en erstatter.
Brewers make wort, the yeast makes beer!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Tanguy Ndombele 3 uker 1 dag ago #76462

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Øystein Svensen skrev:
HH skrev:
Skal man være erstatteren til Dembele så må det være skikkelig.

Det er vel mer en oppgradering enn en erstatter.

Eg håpar N`Dombele er ein oppgradering av Dembele. Men før han har bevist at han held nivået, så held eg meg roleg i båten enda.
Dembele var jo strengt tatt, når han var i sine beste periodar, ein av dei aller, aller, beste spelarane vi har hatt på sentral midtbane i moderne tid.
N`Dombele har hatt ein grei start. Men han er ingen Dembele enda.

Tanguy Ndombele 3 uker 1 dag ago #76463

• HH
  • HH's profilbilde
Enig i at det er fornuftig å vise litt moderasjon hva gjelder forventningene til N’Dombele. Var vel ikke mange som trodde Pogba skulle slite så mye som han har gjort i Utd feks.

Det sagt så synes jeg N’Dombele har startet veldig bra. Har vel allerede bidratt med mer enn Dembele fremover i banen - selv om Dembele vel også skåret i debuten hvis jeg ikke husker feil.

Litt off topic selvsagt, men bak Modric er det vel rimelig tynt med andre gode CM’er enn Dembele? Dier, Wanyama, Sandra, Palacios, Bentaleb, Parker etc har alle hatt gode perioder/sesonger, men ganske middelmådig totalt sett. Det var en tid Davis og Mendes omtrent revolusjonerte vår sentrale midtbane.

Modric
Carrick
Dembele

Det er vel det. Carrick var her ikke lenge og Dembele var ikke genial i hele hans periode her heller. Jeg tror N’Dombele tar over andreplassen der med tiden. Usikker på om han blir bedre enn Carrick, tviler, men håper han blir her lengre.
Siste endring: 3 uker 1 dag ago av HH.

Tanguy Ndombele 3 uker 1 dag ago #76465

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Du glemmer Davids ;)
Siste endring: 3 uker 1 dag ago av Ginola #14.

Tanguy Ndombele 3 uker 1 dag ago #76467

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
HH skrev:
Enig i at det er fornuftig å vise litt moderasjon hva gjelder forventningene til N’Dombele. Var vel ikke mange som trodde Pogba skulle slite så mye som han har gjort i Utd feks.

Det sagt så synes jeg N’Dombele har startet veldig bra. Har vel allerede bidratt med mer enn Dembele fremover i banen - selv om Dembele vel også skåret i debuten hvis jeg ikke husker feil.

Litt off topic selvsagt, men bak Modric er det vel rimelig tynt med andre gode CM’er enn Dembele? Dier, Wanyama, Sandra, Palacios, Bentaleb, Parker etc har alle hatt gode perioder/sesonger, men ganske middelmådig totalt sett. Det var en tid Davis og Mendes omtrent revolusjonerte vår sentrale midtbane.

Modric
Carrick
Dembele

Det er vel det. Carrick var her ikke lenge og Dembele var ikke genial i hele hans periode her heller. Jeg tror N’Dombele tar over andreplassen der med tiden. Usikker på om han blir bedre enn Carrick, tviler, men håper han blir her lengre.
Carrick > Dembele :huh:
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Tanguy Ndombele 3 uker 1 dag ago #76471

• HH
  • HH's profilbilde
Ikke at det er stor forskjell på Carrick og Dembele for oss, men for meg er det utvilsomt Carrick. Selv om Carrick spilte om mulig enda bedre for Utd.

Folk mener jeg ofte har en litt selektiv hukommelse hva gjelder Dembele. På sitt beste enorm, men han var også feks på benken da Mason og Bentaleb spilte mye en sesong.

Men blir mye off topic. Håper N’Dombele kan nå nivået til de to nevnte, men i en mye lengre periode.