Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (3) -ManUtd (6) søn 13. jan kl 17:30

PL: Tottenham (3) -ManUtd (6) søn 13. jan kl 17:30 4 dager 21 timer ago #71839

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenham Hotspur - Manchester United

Stadion: Wembley Stadium, London
Når: Søndag 13. januar kl. 17:30
Dommer: Mike Dean
TV: TV2 Sport Premium

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Trippier, Davinson, Toby, Rose
Alli, Sissoko, Winks, Eriksen
Son, Kane

Subs: Gazza II, Davies, Foyth, KWP, Skipp, Lamela, Llorente
Injured: Jan, Dier (tilbake i trening), Wanyama. I tillegg blir Moura testet før kamp.
Suspended:

Motspiller å se opp for: Et par
Forventet resultat: 3-1 Kane 2, Alli
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Presley, Knut, Dougie

PL: Tottenham (3) -ManUtd (6) søn 13. jan kl 17:30 4 dager 20 timer ago #71840

• Per Arne
  • Per Arne's profilbilde
  • coys
Tror dette blir en tøff kamp for oss. Spesielt med den smått vaklende formen vi har vist i det siste. Håper laget møter opp til BEGGE omgangene i denne kampen.
26 - King
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, bakerboy, Knut

PL: Tottenham (3) -ManUtd (6) søn 13. jan kl 17:30 4 dager 20 timer ago #71841

• HH
  • HH's profilbilde
Har formen vært noe særlig dårligere i det siste enn sesongen generelt?

Vi har manglet energi mot Wolverhampton og delvis Chelsea. Men vi har også spilt etter mitt syn vår beste kamp på veldig lenge ganske nylig (Everton) og vært bunnsolide mot Cardiff og på ingen måte dårlige mot Bournemouth.

Jeg forventer at vi spiller en glimrende kamp mot Utd. Eriksen og Son var svake sist (spesielt), men begge har egentlig vært bra over ganske lang tid nå. Son virker egentlig til å være i superform selv om han var dårlig mot Chelsea. Er vel første gang på ganske lenge at vi har hatt så god tid mellom kampene. Og ganske mange har egentlig ikke spilt mer enn Chelsea siden Cardiff første januar. Det forklarer selvsagt ikke den noe tamme kampen mot Chelsea, men ikke unormalt etter en tam kamp at man får en "boost" i kampen etter. Var våre spillere første januar så veldig mye mer uthvilte enn hva de presterte 29. mot Wolverhampton? Fysisk var de selvsagt ikke det.

Jeg er også veldig spent på hvordan turen til Utd evt. slår ut. Personlig synes jeg der høres ut som en rimelig tåpelig ide å reise så langt for kun et par dager. Trenger selvsagt ikke bety noe, men...
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

PL: Tottenham (3) -ManUtd (6) søn 13. jan kl 17:30 4 dager 20 timer ago #71842

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Kan ikke skjønne annet enn at det blir trådstarters lag.
Vår beste oppstilling med hva vi har tilgjengelig og ikke behov å spare noen.
COYS

PL: Tottenham (3) -ManUtd (6) søn 13. jan kl 17:30 3 dager 21 timer ago #71845

• Presley
  • Presley's profilbilde
Ein storkamp dette her og det blir en tøff kamp.Må ikke ta lett på United, de har virkelig spilt på seg selvtillit under Solskjær.Raske offensive spillere har de og de har kommet mer til sin rett nå.Se opp for Rashford, han har fått mer frie tøyler under OGS.Går mer rett på mål og er ikke lengre redd for avslutte, litt som Kane.
Forsvaret er fortsatt dårlig, det er United sitt svake punkt.Håper virkelig at P.Jones starter, makan til rotekopp.Kan også sette på svensken.Bailly er vel suspendert og Smalling usikker (skade).

Får vi igang våre offensive spillere så skal United få slite.Vi må få fart på ballen, spille en touch på overganger.Vi har vært flinke til å holde bredden så langt denne sesongen og det må vi gjøre i denne kampen også.

Litt nerver er der, men jeg har tro på seier. Med den midtbanen vi har så har vi en veldig god sjans for seier.La oss sette en stopper på dette Solskjær hysteriet.
Enig med trådstarter angående laget, det er beste vi kan stille nå.Ha Lamela og muligens Moura i backup er ikke dumt.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, bakerboy, Hørry-Kane

PL: Tottenham (3) -ManUtd (6) søn 13. jan kl 17:30 3 dager 16 timer ago #71851

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
United travelling squad vs Tottenham:

De Gea, Romero, Grant

Lindelof, Jones, Young, Dalot, Shaw

Pereira, Mata, Matic, Pogba, Fred, Herrera, McTominay, Lingard, Garner

Martial, Rashford, Lukaku
Brewers make wort, the yeast makes beer!

PL: Tottenham (3) -ManUtd (6) søn 13. jan kl 17:30 2 dager 22 timer ago #71854

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Dette blir en av sesongens mest spennende kamp, og værst mulig tidspunkt å møte dem på. Husker alltid hvordan solskjær scoret mot oss hver eneste kamp. Han har hvertfall en god feeling inn mot denne kampen det er sikkert og vist. Men jeg tror Poch er et geni, utenom det vanlige.
Se bort ifra en slett omgang mot wolves, en kamp hvor jeg tror spillerne fikk beskjed om å sikre inn og spare krefter. Det virka ikke, men det virket mot chelsea, og chelsea kampen hadde vi et oppgjør til å tenke på, så at vi roet litt ned i 2 omgang der, var garantert for å komme ut i full guffe idag. Ser for meg en meget målrik kamp, og håper Aurier starter denne fremfor trippier. Ellers samme lag som sist.
Tror Poch bevist har spart litt på både krefter og filosofi, han har sett forutsigbar ut, men vi ser også når vis skrur på alle gir, at her er det umulig å finne ut av noe som helst. Han har kalrt å skape mer ro i bakre ledd igjen, og jeg tror vi idag får se hva vi er gode for. Kontringer av ypperste klasse, son kane med 2 scoringer hver assistet av aurier og eriksen.
stalltips 4-2 pause 2-0
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham (3) -ManUtd (6) søn 13. jan kl 17:30 2 dager 20 timer ago #71856

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Starting XI: Lloris (c), Trippier, Alderweireld, Vertonghen, Davies, Winks, Sissoko, Eriksen, Dele, Son, Kane.

Substitutes: Gazzaniga, Foyth, Sanchez, Rose, Skipp, Lamela, Llorente.
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Ginola #14

PL: Tottenham (3) -ManUtd (6) søn 13. jan kl 17:30 2 dager 20 timer ago #71858

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Så og si det beste vi kan stille med. Bortsett fra Rose?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Tottenham (3) -ManUtd (6) søn 13. jan kl 17:30 2 dager 19 timer ago #71859

• HH
  • HH's profilbilde
Med Dier og Dembele skadet (og lenge siden de har vist solid form) så er det det.

Skjønner ikke Davies, men sånn er livet. Håper det minste at Rose spiller CL-kampene.