Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Sesongen 19/20

Sesongen 19/20 11 måneder 1 uke ago #75447

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
I dag kommer terminlista ut for neste sesong.
Klarer ikke helt forklare hvorfor, men jeg gleder meg litt mer enn en voksen mann burde glede seg, eller er det kanskje ikke mulig å glede seg for mye?

Kommer klokka 10:00 norsk tid. I dag!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Sesongen 19/20 11 måneder 1 uke ago #75448

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
www.premierleague.com/news/1240976

Starter mot Villa; deretter City, Arse, Palace, Leicester, So'ton, Brighton og Watford.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Sesongen 19/20 11 måneder 1 uke ago #75449

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Newcastle hjemme mellom City og Arsenal. Tøff åpning. Ellers bortimot perfekt program såvidt jeg kan se. Grei spredning av tøffe kamper (mao ingen «helvetesperioder»), og avslutningen kunne knapt vært bedre. Møter bare United og Arsenal (begge hjemme) av top dogs fra slutten av februar og inn.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 11 måneder 1 uke ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

Sesongen 19/20 11 måneder 1 uke ago #75450

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Hjemme mot Brighton andre juledag.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Sesongen 19/20 11 måneder 1 uke ago #75451

• HH
  • HH's profilbilde
Bra folk er fornøyde.

Tenkte jeg skulle reise over tidlig neste sesong, men storkampene står ikke akkurat i kø på hjemmebane i høst.

Mulig det blir CL igjen - selv om det er litt mer klønete i forhold til jobb.

Sesongen 19/20 10 måneder 4 uker ago #75526

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Lurer litt på hva tanken er på vb nå. Hvis både Clarke og Sessegnon kommer, er det jo naturlig at Sess blir satset på som vb. Hvis ikke blir det veeeldig begrensa spilletid på begge. Sess kommer neppe til oss for å være tredjevalg, så i såfall må Davies eller Rose ut. Stort sett bare Rose som har vært linket bort, men en smule risikabelt med Sess og Davies som eneste alternativer på back.

Kan jo være Poch ønsker å satse på 3-4-3 igjen, og ha Davies som et rotasjonsalternativ på venstre stopperplass, men da blir det jo knapt spilletid på Clarke. Vanskelig å si, men tyder jo kanskje på at Rose muligens forsvinner.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Sesongen 19/20 10 måneder 4 uker ago #75527

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Dougie skrev:
Lurer litt på hva tanken er på vb nå. Hvis både Clarke og Sessegnon kommer, er det jo naturlig at Sess blir satset på som vb. Hvis ikke blir det veeeldig begrensa spilletid på begge. Sess kommer neppe til oss for å være tredjevalg, så i såfall må Davies eller Rose ut. Stort sett bare Rose som har vært linket bort, men en smule risikabelt med Sess og Davies som eneste alternativer på back.

Kan jo være Poch ønsker å satse på 3-4-3 igjen, og ha Davies som et rotasjonsalternativ på venstre stopperplass, men da blir det jo knapt spilletid på Clarke. Vanskelig å si, men tyder jo kanskje på at Rose muligens forsvinner.

Clarke er et langstidsprospekt (selv om han er jevnaldrende med Sessegnon) og kommer ikke til å påvirke denne kabalen. Det er slett ikke umulig at han blir lånt direkte tilbake til Leeds frem til jul eller hele kommende sesong.

At Sess kan bli satset på som venstreback likevel er slett ikke usannsynlig, og vi vet fra før at Poch liker anvendelige spillere. Rose blir 29 i sommer og har ikke lenger samme forutsetningene for å storme opp og ned fra cornerflagg til cornerflagg, mens Davies i beste fall er en rotasjonspiller.
- One team in London -

Sesongen 19/20 10 måneder 4 uker ago #75528

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg tror heller ikke Clarke vil påvirke ting noe særlig for 19/20 (man vet aldri - unge spillere er plutselig klare, men lite sannsynlig). Det sagt tror jeg det sier noe om hvor man ser Sessegnon. Unge spillere vil på et tidspunkt trenge spilletid og da er det litt meningsløst hvis Sessesgnon og Clarke ender opp med å dele på den lille tiden de evt. vil få.

Jeg tror RS blir sett på som back. Ikke dermed sagt at han ender opp der, men jeg tror drømmen er å ha en slik type på venstrebacken - basert på Pochettinos taktiske valg hvor backene må stå for bredden i stor grad.

Davies tror jeg fort blir vår O'Shea. En potet. Håper virkelig at det er rollen han ender opp med og ikke en kar som fortsatt skal spille nærmere 50% av kampene som venstreback. Ikke fordi han er så fryktelig dårlig, men fordi hans stil ikke passer Pochettino. Davies er den perfekte back bak en vingtype som Lennon (på samme måte som Stalteri på merkelig vis fikk det beste ut av nevnte Lennon). Davies er på ingen måte like interessant som breddeholder og innleggsving.
Følgende bruker har takket deg: Dougie

Sesongen 19/20 10 måneder 4 uker ago #75529

• Hawk
  • Hawk's profilbilde
HH skrev:
Jeg tror heller ikke Clarke vil påvirke ting noe særlig for 19/20 (man vet aldri - unge spillere er plutselig klare, men lite sannsynlig). Det sagt tror jeg det sier noe om hvor man ser Sessegnon. Unge spillere vil på et tidspunkt trenge spilletid og da er det litt meningsløst hvis Sessesgnon og Clarke ender opp med å dele på den lille tiden de evt. vil få.

Jeg tror RS blir sett på som back. Ikke dermed sagt at han ender opp der, men jeg tror drømmen er å ha en slik type på venstrebacken - basert på Pochettinos taktiske valg hvor backene må stå for bredden i stor grad.

Davies tror jeg fort blir vår O'Shea. En potet. Håper virkelig at det er rollen han ender opp med og ikke en kar som fortsatt skal spille nærmere 50% av kampene som venstreback. Ikke fordi han er så fryktelig dårlig, men fordi hans stil ikke passer Pochettino. Davies er den perfekte back bak en vingtype som Lennon (på samme måte som Stalteri på merkelig vis fikk det beste ut av nevnte Lennon). Davies er på ingen måte like interessant som breddeholder og innleggsving.

Enig i nesten alt her, men jeg mener d var Vedran Curluka som fikk mest ut av Lennon... :) Walker funka abolutt ikke m Lennon -de spiste hverandre opp...

Sesongen 19/20 10 måneder 4 uker ago #75531

• HH
  • HH's profilbilde
Enig i at Corluka og Lennon var bedre, men var bare litt fascinerende å se hvordan en så veldig begrenset fotballspiller som Stalteri faktisk fungerte OK med Lennon. Corluka var på ingen måte ubrukelig på samme måte som Stalteri - så ikke like overrasket over at han til tider var ganske god om ikke annet (føltes alltid ut som Corluka kunne litt mer).

Davies er på ingen måte dårligere enn Stalteri var (Davies er dårligere enn Corluka). Så hvis Stalteri kunne så kan nok Davies også - i riktig lag.

Og helt enig i at Walker og Lennon bare ble suppe. Hadde nok litt med fotballforståelse å gjøre også - ikke bare at de skulle løpe i samme rom, men..