Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Jose Mourinho

Jose Mourinho 6 måneder 5 dager ago #78169

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Jose Mourinho er nå vår nye Manager.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Simon Frafjord von Krogh

Jose Mourinho 6 måneder 5 dager ago #78171

• SuperKnott
  • SuperKnott's profilbilde
Rett før CL finalen skrøt jeg av at dette var min beste tid som Spurs-supporter i snart 30 år..

I dag føler jeg det nesten motsatt. Mourinho er helt krise. Han lever på merittene fra første titler med Chelsea - men har vært helt krise de siste åra.. Hvis garderoben ikke har vært bra under Poch - hvordan vil den bli med Jose??

Faktisk sjokkert over hvordan Levy opererer. Men skjønte når Poch ble terminert så brått - at her har sikkert Jose ringt og tilbudt sine tjenester... og han er jo sikkert så overbevisende at styret slukte agnet............

Men er stygt redd for at alt det gode som Poch har bygd opp vil bli rasert i løpet av 1-2 sesonger...

Kunne henta Kåre Ingebrigtsen eller Chris Hugton og jeg hadde vært mer optimistisk enn jeg er nå med Jose...............................
Følgende bruker har takket deg: Knut

Jose Mourinho 6 måneder 5 dager ago #78172

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
:sick:
COYS

Jose Mourinho 6 måneder 5 dager ago #78173

• HH
  • HH's profilbilde
SuperKnott skrev:
Rett før CL finalen skrøt jeg av at dette var min beste tid som Spurs-supporter i snart 30 år..

I dag føler jeg det nesten motsatt. Mourinho er helt krise. Han lever på merittene fra første titler med Chelsea - men har vært helt krise de siste åra.. Hvis garderoben ikke har vært bra under Poch - hvordan vil den bli med Jose??

Faktisk sjokkert over hvordan Levy opererer. Men skjønte når Poch ble terminert så brått - at her har sikkert Jose ringt og tilbudt sine tjenester... og han er jo sikkert så overbevisende at styret slukte agnet............

Men er stygt redd for at alt det gode som Poch har bygd opp vil bli rasert i løpet av 1-2 sesonger...

Kunne henta Kåre Ingebrigtsen eller Chris Hugton og jeg hadde vært mer optimistisk enn jeg er nå med Jose...............................

Krise? Han vant 58% av kampene sine med Utd. Pochettino vant 54% av sine med Tottenham.

Nå tror jeg ikke det vil fungere med Mourinho, men fakta er at det du påstår er feil (selv om jeg forstår at du overdriver med vilje).

Jose Mourinho 6 måneder 5 dager ago #78174

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Så virkelig ikke denne komme.

Mener han har uttalt seg meget negativt om sanches, så det er nok i hvert fall positivt.
Nøkkelen blir fort om han klarer å stable et godt stopperpar på bena innen rimelig tid

Lurer på hvordan sånne ting fungerer. Er det sannsynlig at (viktige deler av) spillergruppen har vært i loopen og gitt go?
Siste endring: 6 måneder 5 dager ago av JohnWhite.

Jose Mourinho 6 måneder 5 dager ago #78175

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Dette har jeg null tro på...
Uff...
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...

Jose Mourinho 6 måneder 5 dager ago #78176

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Eg er ikkje storfan av denne signeringa.
MEN: Vi har ein del spelarar som er litt typiske "mourinho-spelarar".
1.) Solide forsvarsspellarar i Toby og Jan (dersom Mou får dei igang). Kan han være mannen som får Sanchez igang?
2.) Sterke fysiske midtbanespelarar (N`dombele, Sissoko, Dier),
3.) raske vingar/angriparar (Moura og Son)
4.) Kane.

Ser i begrunnelsen at klubben håper at dette kan føre til "belief and energy" i garderoben.
Dersom Poch ikkje klarte å finne noken gnist i garderoben lenger, og med dei resultata vi har hatt siste 11 mnd, så er det iallefall riktig tankegang fra styret.
Om Mourinho er mannen til å få tilbake gnisten må eg stille meg MEGET tvilande til.

Ser Arsenal-fansen på Reddit er VELDIG missfornøgde. Det er manageren dei hatar messt, på laget dei hatar messt.
Siste endring: 6 måneder 5 dager ago av Andreas.
Følgende bruker har takket deg: tenor

Jose Mourinho 6 måneder 5 dager ago #78177

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
JohnWhite skrev:
Så virkelig ikke denne komme.

Mener han har uttalt seg meget negativt om sanches, så det er nok i hvert fall positivt.
Nøkkelen blir fort om han klarer å stable et godt stopperpar på bena innen rimelig tid

Lurer på hvordan sånne ting fungerer. Er det sannsynlig at (viktige deler av) spillergruppen har vært i loopen og gitt go?

Vil faktisk nesten tru at spelarar som Lloris og Kane får spørsmål om korleis dei trur ei slik signering vil bli motatt i spelargruppa.

Jose Mourinho 6 måneder 5 dager ago #78178

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Fann dette bildet. i.ibb.co/Rch2T1f/20191119-235702.jpg
Viktig å ha litt humor om ikkje anna. :P
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Jose Mourinho 6 måneder 5 dager ago #78179

• HH
  • HH's profilbilde
Andreas skrev:
Eg er ikkje storfan av denne signeringa.
MEN: Vi har ein del spelarar som er litt typiske "mourinho-spelarar".
1.) Solide forsvarsspellarar i Toby og Jan (dersom Mou får dei igang). Kan han være mannen som får Sanchez igang?
2.) Sterke fysiske midtbanespelarar (N`dombele, Sissoko, Dier),
3.) raske vingar/angriparar (Moura og Son)
4.) Kane.

Ser i begrunnelsen at klubben håper at dette kan føre til "belief and energy" i garderoben.
Dersom Poch ikkje klarte å finne noken gnist i garderoben lenger, og med dei resultata vi har hatt siste 11 mnd, så er det iallefall riktig tankegang fra styret.
Om Mourinho er mannen til å få tilbake gnisten må eg stille meg MEGET tvilande til.

Ser Arsenal-fansen på Reddit er VELDIG missfornøgde. Det manageren dei hatar messt, på laget dei hatar messt.

Jepp. Får vi en blid og konstruktiv Mourinho så blir dette bra. Dessverre tror jeg han faller tilbake til gamle synder raskt, men det er ikke 100% sikkert.