Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Jose Mourinho

Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80487

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Synes Mourinhos «utskeielser» i media har vært overdrevet i negativ forstand. Men i går gikk han over streken. Fryktet den der en stund.

Ikke at Ndombele ikke fortjente hvert bidige ord. Kan ikke huske sist jeg har sett en spiller på dette nivået fremstå så uproffesjonell og likegyldig. Og han er vel klubbens best betalte etter Kane. At han ikke får mer kritikk av supportere er for meg en stor gåte.

Det er likevel dårlig lederstil av Mou å ta den offentlig. Igjen, ikke fordi det ikke var fortjent, men fordi det bryter med en av fotballens uskrevne regler. Du tar ikke dine egne i media. Antar han prøver å utfordre Ndombele her. Hadde kanskje funka med Chelsealaget hans for 14 år siden, men det er en dårlig lesning av den generasjonen fotballspillere som Ndombele tilhører (som er mer selvopptatte, sensitive, ja «snowflakes» om du vil). Mou har dessverre flere ganger vist tendenser til at lederstilen hans ikke passer disse.

Er ikke egentlig så bekymra for Ndombele. Han bidrar med nada uansett, og hvem vet, kanskje tar han tilogmed utfordringen - Luke Shaw ble faktisk beviselig bedre etter at Mou tok ham i media. Jeg er mer bekymra for hvilke konsekvenser det får mot spillergruppa generelt. Mourinhos mest positive tegn etter at han tok over for Poch, var at han klarte å samle troppene litt. Viste at dette er en gjeng som fortsatt klarer å dra i samme retning. Det har forsvunnet igjen de siste ukene, og jeg er usikker på om det kan fikses med slike uttalelser.

Edit: Det skal sies at Pochettino gjorde dette han også, med Sissoko. Det gikk jo ikke så gærent for ham.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 måneder 2 uker ago av Dougie.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Nils-Rune

Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80488

• Nils-Rune
  • Nils-Rune's profilbilde
Positivt etter Mourinho tok over:
Vi låner ut flere unggutter istedenfor å la dem trene med A-laget , uten å få sjansen til å spille, heller ikke på U23
Eriksen, Rose som skapte uro er borte. Wanyama som er på hell er borte. Frigir lønn og åpner opp plassen på trening.
Unge og sultne spillere som Bergwinj og Fernandes kommer inn og får kamper og en preseason før ny sesong.
Talentfulle spillere fra eget akademi som Parrott, Skipp , Cirkin og i særdeleshet Tanganga blir involvert i alaget.
Mourinho gjør taktiske endringer basert på styrken hurtighet og vraker erfarne spillere som Alderwereild og Verthongen og gir Tanganga sjansen, også fordi han har sett potensiale i han på videoer fra preseason. Mourinho gjør etter min mening bedre taktiske bytter og raskere enn det Pochetino gjorde.

I mine øyne har Mourinho begynt preseason nå. Han tester forskjellige formasjoner. Han prøver spillere i for dem mye posisjoner. Han ser etter hvordan de passer eller ikke passer inn i planene hans for fremtiden. Dette skaper blandede resultater nå, men jeg tror at det vil gi effekt for neste sesong. Jeg er likevel veldig uenig å bruke en rusten Vorm i Fa cupen.

Jeg undres over om spillerne våre er flinke nok til å ta vare på seg selv i forhold til skader eller om det medisinske støtteapparatet vårt er godt nok. Syns både spillerne på alag og akademi får for mange korte.og langvarige skader. Dette laget med enten Kane eller Son ( helst begge) og Sissoko ville gjort at resultatene i det siste hadde sett annerledes ut.
Jeg støtter den.sittende manageren og vil heller vurdere situasjonen til jul, etter at han har fått en preason, skiftet ut flere spillere, fått inn nye spillere. Da kan vi bedømme han på en fair måte.
Følgende bruker har takket deg: mka07, Knut, Øystein Svensen

Re:Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80524

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re:Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80535

• MaximumBob
Håper dritten har sparken i morgen. Det er mitt største ønske akkurat nå

Re:Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80547

• MaximumBob
Kan de som støtter den dritten komme frem slik at vi ser dere?

Re:Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80556

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
MaximumBob skrev:

Høy klasse på deg som vanlig, bob. Enda «høyere» klasse enn på tottenham, faktisk.

For å svare deg, jeg støtter overhodet ingen ny sparking av manager før minst 1/3 av neste sesong er spilt.
Dette er virkelighet, og ikke FM, med alt det innebærer. Forventer ikke at du vil forstå det.
Følgende bruker har takket deg: Pride_Of_London, Nils-Rune, Knut

Re:Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80566

• MaximumBob
johanjohan skrev:
MaximumBob skrev:

Høy klasse på deg som vanlig, bob. Enda «høyere» klasse enn på tottenham, faktisk.

For å svare deg, jeg støtter overhodet ingen ny sparking av manager før minst 1/3 av neste sesong er spilt.
Dette er virkelighet, og ikke FM, med alt det innebærer. Forventer ikke at du vil forstå det.

Nei at du ikke forstår det er ingen nyhet. Sier en del om deg som ønsker å vente et halvt år med å bære ut bæsjebleiene.

Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80567

• mka07
  • mka07's profilbilde
Haha du er bra trasig.

Re:Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80586

• MaximumBob
mka07 skrev:
Haha du er bra trasig.

Du skal bære anakronismen på gullstol i morgen?

Jose Mourinho 2 måneder 20 timer ago #80664

• Halvor Dalene
  • Halvor Dalene's profilbilde
Noen som har NA-abonnement og vil gjengi hovedbudskapet i denne artikkelen :)

pluss.nettavisen.no/fourfourtwo/champion...n/s/12-95-3423936776
"It is better to fail aiming high than to succeed aiming low."
Siste endring: 2 måneder 20 timer ago av Halvor Dalene.