Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Jose Mourinho

Jose Mourinho 2 måneder 3 uker ago #80179

• Presley
  • Presley's profilbilde
HH skrev:
Presley skrev:
HH skrev:
Noe nytt han har sagt? Eller tilfeldig tatt ut 3s uten kontekst fra en pressekonferanse?

Føler han er veldig negativ.Han fokusere mye det han ikke har, vi har skader, men ser ikke poenget å nevne det hver gang (det føles slikt).Trenger han å være så negativ, kan ikke heller fokusere på han mener er positivt.

Spurs are in the thick of a six-way battle for fourth spot, are still in the FA Cup and are not out of the Champions League yet, despite Wednesday's last-16 first-leg loss to RB Leipzig.But Mourinho appears ready to write off the remainder of this campaign.

"I am going to be repetitive. I would love to be at July 1," he said. "I would love to be in pre-season, working with Harry Kane, (Moussa) Sissoko and Sonny. That's not possible.
"We have three long months to go in three competitions where we are still (in it). It's going to be three long months.
"We have zero strikers the pitch, zero on bench or zero in stands. We have two in the hospital.

www.rte.ie/sport/soccer/2020/0222/111696...ing-the-season-away/

Han har nevnt det der i et par pressekonferanser så vet ikke nøyaktig hvor RTE tok det i fra, men etter Leipzig kom det opp.

Er det negativt at han sier han gleder seg til å jobbe med Kane, Son, Sissoko osv? Han sier det faktisk med et smil.

I pressekonferansen etter Leipzig sier han også:

"The thing that keeps me confident is the spirit, it is the mentality, of my players, it is what they are, not just as players, especially what they are as guys - as a group. Fantastic group. Fantastic group of players."

"We have to fight until the end. I feel really really proud of the boys."

Nå skal ikke jeg forsvare alt Mourinho sier, men er noen overrasket over at media plukker ut de delene de gjør? Nettavisen kunne like gjerne laget en sak om "Mourinho stolt over sine spillere og tror Tottenham kan utrette store ting fremover." Ville ikke vært noe mindre nøyaktig enn de samme sakene som er overdrevet negative.

For meg er det ikke tvil. Mourinho er i en mye bedre sinnstemning enn det Pochettino var på slutten. Og jeg nekter å tro at særlig mange av våre spillere leser ting på samme måte som noen her inne. Men på samme måte som media knapt noen gang klarer å gi et balansert bilde av Trump så er Mourinho en annen kar late journalister enkelt kan lage en type historier om.

Jeg bare føler at han er vel negativ.Får en følelse at han forsvare et tap før kampen er spilt, vinner vi kampen er det en kjempe prestasjon.Selvsagt kan man tolke det han sier forskjellig.Han må uannsett få orden på det defensive/forsvaret, vi slipper motstanderen til for mange sjanser.Det er heller ikke lett mtp at mange av våre spillere plutselig har falt i kvalitet.
Jeg håper selvsagt at Mourinho blir en suksess hos oss, han blir også neste sesong det er garantert.Er spent på hva han gjør i sommer vinduet.COYS
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av Presley.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re:Jose Mourinho 2 måneder 3 uker ago #80228

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Fyren er ren gift. Få han ut før han ødelegger klubben vi elsker.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jose Mourinho 2 måneder 3 uker ago #80260

• Knut
  • Knut's profilbilde
JM vil tidligst få sparken neste høst, men det skal mye til at han ikke får hele neste sesong også. Mannen fikk jo et lag i full oppløsning i fanget...
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 2 måneder 3 uker ago av Knut.
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14, Øystein Svensen

Re:Jose Mourinho 2 måneder 3 uker ago #80368

• MaximumBob
Jeg håper fyren får sparken nå mens det fortsatt er noe å redde av inneværende sesong. Snakk om ubrukelig fyr.

Re:Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80369

• MaximumBob
Gleder meg fortsatt til alt sølvtøyet vi ble lovet i mai.

Re:Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80386

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
MaximumBob skrev:
Jeg håper fyren får sparken nå mens det fortsatt er noe å redde av inneværende sesong. Snakk om ubrukelig fyr.

Han behersker iallefall kunsten å gjøre inntrykk på folk!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Re:Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80483

• MaximumBob
DougieFresh skrev:
MaximumBob skrev:

Han behersker iallefall kunsten å gjøre inntrykk på folk!

Tror aldri jeg har hata en fyr i tottenham mer noen gang. Skal feire den dagen dritten er vekk fra klubben.

Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80484

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Syns Mourinhos har vært brukbar je . Med di brikkene han har fått utdelt så jammen ikke mye lett . Bra 2 omgang igår . Fremdeles ikke helt ute alt avgjøres nå mot Leipzig og Man u .

Trist for hele stall og se Ndombele mflere og støtter
Mourinhos helt i at må bygge rundt folk med ryggrad og skikkelig folk . Da blir nok Lloris,Gazza,Alderw,Sanches,Tanganga,Dier,Winks,Lo Celso,Son,Moura,Lamela,Gedson,Bergwjin og Kane di klart viktigste.
Alli,Parrot,Foyte,Davies,Aurier, kanskje NDombele mflere har jobb og gjøre ....
Verthongen,Vorm må ut , det avgjørende nå blir om vi avslutter med stil og blir nr 5--6 eller kollapser og mister spillere som Kane mm til sommern .

Mourinhos 2 sesong alltid best og med et lag istedet for det han har tatt over her så kan det blir bra !
Siste endring: 2 måneder 2 uker ago av erlands.

Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80485

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Hvis det ikke er rart at han sliter å få resultater med de spillerne han har overtatt, hvorfor var det da innlysende at Poch måtte få sparken når de samme spillerne fikk dårlige resultater under hans ledelse?

Poch varslet en vanskelig sesong med omstrukturering av troppen. Han gikk vindu etter vindu uten å få inn nye spillere. Han virket også misfornøyd med hvordan hans første innkjøpsvindu ble. Fikk han spillere han ønsket?

Så undrer jeg meg over hvordan Poch sin murring ble hauset opp av enkelte her inne, men Mourinho sin slakt av egne spillere i media forsvares. Merkelig.

Mourinho gikk tom for ideer for mange år siden.
Some day...

Jose Mourinho 2 måneder 2 uker ago #80486

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Poch pratet om en omstrukturering men kasta ikke enkeltspillere under bussen, sånn som jeg husker det ialfall. Mourinho har fått deler av omstruktureringen Poch ønsket. To som ikke ønsket/evnet å bidra lenger; Eriksen og Rose, er ute nå. Toby er avklart. Bare Jan igjen av de uavklarte, og han er det sannsynligvis greit at går i sommer sånn som formen er nå. I tillegg fikk han inn forsterkninger i form av Gedson og Bergwijn. Bergwijn er ialfall en klar bidragsyter offensivt, Gedson er vel ikke helt inne i laget ennå.

Jeg mener jo nettopp situasjonen nå har bevist at Poch ikke var hele problemet, det er noe med stallen. Jeg tror mye av det er psykologisk, helt klart at flere av spillerne her kan mer en de får til for øyeblikket. Poch var inne på et feilspor siste tiden som manager, men byttet til Mourinho har ikke blitt den forløsningen man kunne håpet på.

Så er det ingen tvil om at laget er inne i en vanskelig periode nå pga skader. Men jeg mener uansett Mourinho styrer laget på en planløs måte. Greit nok at laget ikke spiller gnistrende offensiv fotball uten Kane og Son, men det holder ikke defensivt heller. Starter med fem stoppere i går og skaper ingenting i førsteomgang mot Burnley. Men holder heller ikke nullen. Rett og slett pinlig, selv uten en klassisk spiss bør man få til noe mot Burnley.

Så er det jo typisk Mourinho å "ødelegge" laget sitt i løpet av tre sesonger, slite ut alle rundt seg. Hvis Levy velger å fortsette med Mourinho etter sommeren håper jeg han får ialfall en god sesong før ingen i klubben tåler trynet hans lenger.