Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Daniel Levy

Daniel Levy 1 år 9 måneder ago #68677

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
Etter dundertrykk på klubben, har de nå valgt å gi refund i stedet for credit på kampene som spilles på wembley.

Selv får jeg i underkant av 52 pund pr kamp refundert (snittet pr kamp av 975 pund ST), som jeg kan sette inn på min bankkonto. Eller det vil si, det er kun laget for engelske kunder, men tanken er god. Heldigvis har jeg flere kompiser der, så overfører bare til deres konto.

Det har nok vært rimelig greit trykk på epost og telefon der borte. En kompis snakket i går med ei som jobbet på ticket office, og hun gledet seg ikke til å gå på jobb.
--- To Dare Is To Do ---
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Daniel Levy 1 år 9 måneder ago #68678

• HH
  • HH's profilbilde
Godt å høre at de tok til fornuften til slutt. Dette til tross for at de muligens ikke bryr seg om fansen.

Daniel Levy 1 år 9 måneder ago #68681

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Klart klubben bryr seg. Greia her er vel at man har 2 situasjonar som supportarane er missfornøgde med (ingen spelarkjøp og stadion-handteringa). Er faktisk ganske sprøtt at vi er første klubben sidan 2003 som ikkje kjøper nokon.
Det er også ganske irriterande at der ikkje kjem nokon "sorry, guys. Vi prøvde oss på nokre spelarar, men fekk dei ikkje, fordi bla bla bla Det var til slutt Poch som bestemmte at bla bla bla". Da hadde man iallefall sett litt av tankegangen bak overgangsvinduet. Det blir ganskje tydeleg at kommunikasjon ikkje er det ledelsen vår er best på.

Daniel Levy 1 år 9 måneder ago #68684

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
"Jermaine Jenas has claimed that Tottenham did not sign any players this summer because Mauricio Pochettino only had a select group of targets and was unwilling to settle for second or third choices."

thisisfutbol.com/2018/08/blogs/premier-l...had-a-fallow-window/

Daniel Levy 1 år 9 måneder ago #68685

• HH
  • HH's profilbilde
Nå tviler jeg på at Jenas har noen bedre kilder enn de som klager på det "motsatte", men rimelig opplagt for de fleste at det der meget mulig er årsaken.

Daniel Levy 1 år 9 måneder ago #68686

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Personlig synes jeg det virker sannsynlig at Jenas har noe mer inside info enn "folk flest".

Slang ut denne linken da det i alle fall er noen her inne som dytter skylda over på Levy. Og attpåtil "vet" at det er hans feil.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Øystein Svensen

Daniel Levy 1 år 9 måneder ago #68687

• HH
  • HH's profilbilde
Folk flest er jeg enig i.

Bra du legger den ut. Gir en kilde på noe som burde nyansere bildet litt for noen i alle fall - selv om det ikke beviser noe.

Daniel Levy 1 år 9 måneder ago #68692

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Sjelden at jeg blir glad av å lese nyheter fra Mirror, men her må jeg si at det var laget en god artikkel som gir meg en god feeling. mye riktig rundt i klubben vår, jeg velger å se på det positive.
Stor tommel opp til Levy og Poch, de ser virkelig ut som et bra team :)

www.mirror.co.uk/sport/football/news/mau...joined-real-13092844
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Brakar

Daniel Levy 2 måneder 2 uker ago #80611

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Litt interessant (og riktig) take synes jeg.

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, tenor, SuperBale, Leifen, Tstone

Daniel Levy 2 måneder 2 uker ago #80612

• Christian
  • Christian's profilbilde
Ja det er vel liten vits å gjøre en jobb når alt en presenterer for sjefen blir avvist. Skjønner han gikk videre godeste Mitchell.