Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Daniel Levy

Daniel Levy 5 måneder 1 uke ago #86398

• Knut
  • Knut's profilbilde
Enig. Dette kommer de ikke langt med. Drastiske endringer må evt. komme gjennom endret lovgivning som tvinger klubbene til å gjøre noe. Det skal litt til at en eier med verdier for mangfoldige milliarder "frivillig" gir i fra seg eierandeler og/eller kontroll - og det gjelder også klubbene som er under enda mer press (ref Manu).

Personlig så gjetter jeg på at innstillingen til flere av klubbeierne (ihvertfall de amerikanskje) er "we're sorry we got caught" fremfor "we're sorry we tried in the first place". Siste ord om ESL er nok ikke sagt. Neste gang vil det være vanskeligere å stoppe - for klubbene vil være langt bedre forberedt.

Jeg tror eneste "redning" på sikt fra ESL er at myndighetene går inn og regulerer på en eller annen måte. Kanskje enklere å få til i UK enn det er i EU?
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 5 måneder 1 uke ago av Knut.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Daniel Levy 5 måneder 1 uke ago #86400

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Er nok en bevisst taktikk å stille såpass sterke krav. Får man igjennom 1-3 ville jo det vært en stor seier i seg selv.

Lurer riktignok på om THST oppriktig tror de skal få mer ut av Joe Lewis enn av Daniel Levy :lol:
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Daniel Levy 5 måneder 1 uke ago #86401

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Dougie skrev:
Er nok en bevisst taktikk å stille såpass sterke krav. Får man igjennom 1-3 ville jo det vært en stor seier i seg selv.

Lurer riktignok på om THST oppriktig tror de skal få mer ut av Joe Lewis enn av Daniel Levy :lol:

Kan liksom ikkje heilt sjå for meg at JL skal gidde å slukke sigaren for å ta seg tida til å prate med THST. Og dei får definitint ikkje meir ut av han nei. meir kynisk forretningsmann skal man leite lenge etter.

Daniel Levy 5 måneder 1 uke ago #86403

• HH
  • HH's profilbilde
Bare å smi mens jernet er varmt her. Dessverre er jeg redd man må ødelegge først - for å vise at man mener alvor. At en kamp blir utsatt i Manchester tåler man fint, men skulle det blir "vanlig" blir det vanskelig for eierene å ikke gjøre noe for å bøte på misnøyen.

Daniel Levy 5 måneder 1 uke ago #86421

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Ser det gjøres mer fra klubben for å bygge bro mellom klubb og fans. £60 flatt for alle 10.000 som skal på Villa-kampen :woohoo:
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Daniel Levy 5 måneder 1 uke ago #86444

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Det er jo selvmål!
Men jeg er ikke i tvil om at det blir utsolgt. Folk er sultefora på ball.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Daniel Levy 5 måneder 1 uke ago #86446

• HH
  • HH's profilbilde
Var vel hyggelig det.

Relativt sett i forhold til mange andre eier tror jeg ikke Levy er helt idiot. Dette er vel en liten gest for at folk skal holde seg rolige - så man kan alltid spørre om "motivasjonen" er "ren". Det kan man aldri vite. Ville man gitt samme rabatt uten det rabalderet som har vært de siste ukene? Bare Levy kan vite.

Og hva gjelder å møte fans så gjør faktisk Levy det. Om det kommer noe ut av det vet jeg ikke, men ref våre amerikanske venner i Manchester så gjør han i det minste noe.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Daniel Levy 5 måneder 1 uke ago #86448

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Nå er jeg ikke helt sikker på om du er ironisk eller ikke, men dette har ført til alt annet enn at folk er rolige.

www.football.london/tottenham-hotspur-fc...cket-prices-20546091

Daniel Levy 5 måneder 1 uke ago #86450

• HH
  • HH's profilbilde
Haha. Jeg tenkte det var billigere enn vanlig. Men OK. Tydeligvis ikke for mange.

Daniel Levy 5 måneder 6 dager ago #86548

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
www.tottenhamhotspur.com/news/2021/may/club-update/

Noe bra her. Spesielt lovende det med mulig supportermakt i styret. Men den innledningen hvor man prøver å late som man ikke visste hva Super League égentlig dreide seg om :lol: :woohoo:
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Andreas