Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Daniel Levy

Daniel Levy 5 måneder 6 dager ago #86549

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Skal meir til enn dette for å tilgi dei. Med det kjennest bra ut at dei gir ei uforbeholden unnskyldning. Blir spennande å sjå om THST ser dette som ein start på dialog, og ser seg villige til å møte styret, eller om dei fortsatt berre vil prate med JL. Trur fortsatt dei berre kan gløyme å møte JL. For han kunne nok neppe brydd seg mindre.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Daniel Levy 5 måneder 6 dager ago #86550

• HH
  • HH's profilbilde
At muligens en spanjol og en italiener har solgt inn ESL godt tviler jeg ikke på, men virker litt svakt den der fra Levy.

Skjønner ikke hvorfor de absolutt skal møte JL. Tviler de på Levy sin autoritet? Veldig lite de siste 20 årene som ikke tyder på at Levy har all makt han kan ha.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Daniel Levy 5 måneder 5 dager ago #86551

• Knut
  • Knut's profilbilde
Å gi bort en plass i styret er det "letteste" av kravene klubben kan gå med på. I praksis gir en ikke fra seg veldig mye makt, for det er naturlig å tro at de øvrige styremedlemmene nok ofte stemmer i samsvar med hva Levy ønsker.

Det interessante er at man skulle tro at man vil få større innsikt i hva som diskuteres og stemmes over i styret. Det vil si, det er kanskje slik at selv med en supporter-representant så vil en god del uansett være taushetsbelagt?
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

Daniel Levy 5 måneder 5 dager ago #86552

• HH
  • HH's profilbilde
Enig, men det er ikke slik at dette nødvendigvis er opplagt over alt. Gold nevnte det i en av sine videoer at det visstnok ikke er vanlig at ledelsen i klubber har et så "åpent" forhold til fansen som det Tottenham og Levy har.

Hva gjelder påvirkning i styret vil det komme an på ens syn på hvordan den slags fungerer. Vil gode argumenter kunne vinne frem? I så fall vil det ha en verdi. Vil bedre innsikt fra fansen ståsted gi bedre forståelse av de valgene Levy (og klubben tar)? Eller vil det bare avsløre alle de "håpløse" sidene ved forretningsmannen Levy? Tottenham er ikke styrt av fansen så man må selvsagt ha et realistisk forhold til innflytelsen uansett (ikke at alle klubber som er styrt av fansen nødvendigvis drives så godt - Rousseau var litt forut for sin tid da han tok opp den slags betrakninger rundt optimal styreform :lol: ). Tiden vil vise. Normalt vil jeg si dette er positivt, men selvsagt alltid en risiko for at man havner i en posisjon hvor man ikke forstår hverandre og at man ender opp med å tolke hverandre feil selv om intensjonene fra begge parter er gode. Er jo på mange måter i tidens ånd å skulle bli hysterisk til den ene eller andre siden.

Daniel Levy 5 måneder 5 dager ago #86553

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Jeg satt som elevrepresentant i Hovedutvalget for vg. opplæring en gang i tiden, og erfaringen derfra var at det fungerte veldig bra, ikke bare som en kontrollfunksjon, men for å faktisk få sagt synspunkt fra fans/elever som ikke kom frem. Man må ikke undervurdere personer i styrets ignoranse for vanlige folks sysnpunkter.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

Daniel Levy 5 måneder 5 dager ago #86554

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
www.thstofficial.com/thst-news/thst-resp...n-fan-representation
The Club fails to acknowledge that in previous meetings with the Trust it repeatedly denied that any talks were taking place in relation to any European Super League, even while it is now clear that those talks were taking place. Its latest statement is another attempt to deflect criticism at a time when the Club should be seeking to rebuild relationships and repair trust. Relationships matter, not only with fans but with the wider football family, and when those relationships have been so severely damaged the time has come to reassess.
Første setningen der gjør det jo mulig å forstå hvorfor man har krevd styrets avgang, samt ikke ønsket å gå i dialog med dem eller Levy.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Daniel Levy 5 måneder 5 dager ago #86555

• Knut
  • Knut's profilbilde
Ville ikke forundre meg om disse berømmelige ESL-kontraktene inneholdt ymse taushetsklausuler med betydelige (økonomiske) konsekvenser dersom noe lakk ut fra deltakerklubbene før "annonseringen". Time will show - antar at kontraktene lekkes på et eller annet tidspunkt...
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 5 måneder 5 dager ago av Knut.

Daniel Levy 5 måneder 5 dager ago #86556

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Det stemmer helt sikkert, men burde jo vært en varsellampe i seg selv!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Daniel Levy 5 måneder 5 dager ago #86557

• HH
  • HH's profilbilde
Er jo litt som å spørre forsvarsministeren om Norge har spioner i Russland. Hva skal man si?

Jeg ser poenget med idealisme. I Norge finnes det knapt - som er usedvanlig kjedelig, men det finnes idealisme som ikke fører deg noe sted også - slik som her (vil jeg påstå). Jeg mener Levy burde gå pga ESL, men jeg mener ikke at man ikke burde snakke sammen fordi han (og klubben) "løy" om ESL.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Daniel Levy 5 måneder 5 dager ago #86558

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Nei altså, dialog er jo åpenbart eneste løsningen. Det tror jeg alle forstår også. Men det er fullt mulig å forstå THSTs umiddelbare reaksjon.