Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Sommervinduet 2021

Sommervinduet 2021 8 måneder 18 timer ago #84670

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Januarvinduet er stengt og neste mulighet for endringer i stallen er etter sesongen. Jeg leser gjentatte poster at spillerne ikke er bra nok. I så fall må andre inn. Hvem er realistisk? Mange mente Ratzinger var en som kunne forsterke forsvaret. Vi vet nå at han ikke er god nok. Hvem andre er det da? Andre aktuelle inn?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Sommervinduet 2021 8 måneder 17 timer ago #84671

• HH
  • HH's profilbilde
Ratzinger ville jo vært gudommelig å fått inn.

Re:Sommervinduet 2021 8 måneder 15 timer ago #84672

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Kan tilføye at Ratzinger på egenhånd senket laget sitt mot Liverpool i går. Dersom han ikke er god nok mot en lag utenfor topp fire i PL vil han neppe heve laget veldig mye.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sommervinduet 2021 8 måneder 15 timer ago #84674

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Hvis 1 skikkelig dårlig kamp er alt som skal til for å være for dårlig for oss har vi ikke mange spillere i verden vi kan hente.

Re:Sommervinduet 2021 8 måneder 15 timer ago #84675

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
maximumbob skrev:
Mange mente Ratzinger var en som kunne forsterke forsvaret. Vi vet nå at han ikke er god nok.

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Sommervinduet 2021 8 måneder 14 timer ago #84676

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Kunne tenke meg to nye stoppere.

- Jannik Vestergaard
- Sven Botman

Jannik har spilt i PL og trenger mindre tid. Sven er et stort talent!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Sommervinduet 2021 8 måneder 13 timer ago #84677

• HH
  • HH's profilbilde
Liker Vestergaard, men er han hurtig nok? Noen ganger blir man litt lurt av store spillere hva gjelder hurtighet, men jeg er skeptisk der.

Ikke fordi jeg mener alle stoppere må ha høy hurtighet, men fordi jeg synes vi totalt sett mangler mye der. Jeg tror alle våre stoppere kanskje med unntak av Sanchez hadde blitt betydelig bedre hvis de hadde hatt en kar med høy hurtighet ved siden av seg.

Sommervinduet 2021 8 måneder 12 timer ago #84679

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Samme gjelder vel Botman? Kjempespennende spiller, men litt tung og treig?
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Sommervinduet 2021 8 måneder 12 timer ago #84680

• HH
  • HH's profilbilde
Aldri sett han spille.

Synd vi ikke fikk Dias. Kjente ikke noe særlig til han da vi var linket, men verden hadde sett radikalt annerledes ut hvis han hadde spilt for oss.

Sommervinduet 2021 8 måneder 11 timer ago #84681

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Forøvrig spent på hva som skjer med Son og Kane til sommeren. Jeg er ikke så sikker på om de er lystne på å skippe CL to sesonger på rad. Son ganske unnvikende på spørsmål om ny kontrakt idag.

Skjer aldri at vi selger begge, men kan fort være vi er i en situasjon i sommer hvor et bud på 100mill+ for Kane fra City plutselig er litt fristende. Den økonomiske situasjonen vi nå står i virker jo ganske usikker. Isåfall er jeg 98% på at Kane hadde sagt ja.

Kan jo håpe begge er havnet litt i Wilfried Zaha-fella. Litt for gamle og litt for dyre til at noen sprenger banken.