Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Sommervinduet 2021

Sommervinduet 2021 1 måned 2 uker ago #88193

• HH
  • HH's profilbilde
Frankrike er ikke nødvendigvis så homogent. Poenget er uansett at han er bedre vant enn de fleste til å måtte tilpasse seg. Har respekt for at fotballspillere også er mennesker, men høres vel søkt ut for meg hvis noen ikke skal kunne klare å opprettholde en bra fysisk form bare fordi få personer i laget snakker fransk. Også veldig merkelig at det skulle komme opp etter 2 år.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sommervinduet 2021 1 måned 2 uker ago #88194

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Et skikkelig spark i ræven fra kapteinen i klubben din og landet ditt. Samt tre managere. På tide å ta opp hansken da, eller....?
Alt opp til Lloris nå ;)
COYS
Siste endring: 1 måned 2 uker ago av CWaddle.

Sommervinduet 2021 1 måned 2 uker ago #88196

• Presley
  • Presley's profilbilde
Godkjent vindu dette her.Vi har solgt spillere som måtte bort og vi kjøpt inn spillere i rette posisjoner (forsvar).

Det jeg gjerne skulle ha sett er en spiss eller en playmaker.Vi trenger begge to, men en playmaker på midten hadde vært nice.Vi har ikke greid å erstatte Eriksen.
Lo Celso og Ndombele har ikke lykkes den rollen.Lo Celso viser litt her og der.La oss håpe at Copa America og ny manger kan løfte han.Ndombele har kun fullført 8 kamper for oss på 2 år.Kan se ut som PL er for tøft for han.Skal ikke mye til før han ligger nede å har veldig vondt.I dag er han ikke nærheten av laget.Jeg vet ikke hva som har skjedd med han.

En spiss som backup til Kane.Backup blir litt feil, for jeg vil han spiss som kan spille selv om Kane er frisk.Hadde vi fått en spiss så kunne faktisk Kane falt av å blitt vår palymaker.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot