Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Sesongen 21/22

Sesongen 21/22 4 måneder 1 dag ago #87065

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle

Sesongen 21/22 4 måneder 1 dag ago #87066

• OsvaldoArdiles
Starter med Man City hjemme. Blir ikke mye tøffere enn det! (Kanskje bare Man City borte som er verre?)
Wolves (b)
Watford (h) - Blir rart å se Danny Rose i gult og svart!

Mye som må på plass i løpet av sommeren!
Har ikke store forventninger slik ståa er nå.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Sesongen 21/22 4 måneder 1 dag ago #87067

• OsvaldoArdiles
Desember ser ganske ok ut - på papiret. Kun Liverpool av de store der.

Sesongen 21/22 4 måneder 1 dag ago #87068

• HH
  • HH's profilbilde
Aldri brydd meg særlig om kampoppsett, men City først er sannsynligvis en positiv ting - virker som det er mer tilfeldig hvem som starter sesongen bra. Jeg har ikke sjekket, men kan også være et poeng at City sannsynligvis har flere spillere i EM?

God tro på 40 poeng og fortsatt PLspill i 22/23.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

Sesongen 21/22 4 måneder 1 dag ago #87069

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
40 poeng = 10 seire, 10 uavgjort og 18 tap?
Brewers make wort, the yeast makes beer!

Sesongen 21/22 4 måneder 1 dag ago #87070

• OsvaldoArdiles
Øystein Svensen skrev:
40 poeng = 10 seire, 10 uavgjort og 18 tap?

Tror HH maner til å ha lave forventninger?
Eller at han har det..?

Sesongen 21/22 4 måneder 1 dag ago #87071

• HH
  • HH's profilbilde
Ny trener betyr 25 nye kamper med Dier. Slår aldri feil :lol: så jo - det senker forventningene.

Aldri enkelt å spå før en sesong. Jeg har ikke store forventninger, men jeg klarer ikke helt å se at noen i PL har 5 spillere spesielt mye bedre enn Kane, Son, Ndombele, Lo Celso og Lloris. Det fordrer dog at Ndombele spesielt blir mer enn bare en vi elsker å se på. Uansett hvor godt man liker Ndombele (og jeg tror han kan bli en verdensklassespiller) så har han ikke vært spesielt "effektiv" for oss. Hva gjelder Lo Celso viste han litt fremgang på slutten - og en skadefri sommer håper jeg betyr at han virkelig blomstrer neste år. To ganske store "ifs" selvsagt, men ingenting i forhold til det som må fikses i de bakre rekker.

På mange måter tror jeg muligens vi er det laget i England med mest usikkerhet rundt oss for øyeblikket. Jeg kan fint se lag som Aston Villa ende opp over oss neste år. Kan kanskje se oss nede på 11-12. plass - litt som Chelsea i 15/16. Samtidig mener jeg det er utrolig mye uforløst potensial i nevnte Ndombele og Lo Celso, men også folk som Reguilon, Skipp, muligens Rodon - samt at spillere som Doherty, om han ikke blir god, kanskje kan heve seg til å bli nyttig. Skulle vi da få inn en skikkelig forsvarssjef ala Vidic eller noe - så ser jeg heller ikke bort i fra at vi kan kjempe om 2-3. plassen.

Tror muligens mest realistisk er at det blir som 14/15. Litt meh, men et år hvor en ny manager får ryddet litt. At vi til tider spiller godt, men at vi blir for ustabile til å oppnå noe. Tror ikke det ender med 5. plass ettersom jeg synes flere av de større lagene nå har bedre lag. Da Pochettino trente oss i 14/15 hadde vi lag som Swansea og Stoke rett bak samt at klubber med mer muskler som Liverpool, Everton osv. rett og slett slet mer enn oss. Nå er det litt motsatt. Topp 11 fra 20/21-sesongen er etter mitt syn alle veldig gode lag. Og alle de "store" virker til å være på en oppsving - foruten oss og muligens Liverpool.

8. plass på ca. 60 poeng er mitt stalltips nå. Men blir ikke forundret om vi ender opp på 80 poeng og 2. plass heller - bare en del mindre sannsynlig. Ei heller om vi ender opp med 47 poeng fordi Fonseca vil spille for ambisiøst og vi har ikke fått inn gode nok spillere bak. Alt går skeis før en ny trener klarer å få skipet noenlunde på rett kjøl en eller annen gang på vinteren.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Ginola #14

Sesongen 21/22 2 måneder 3 dager ago #87783

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Er spent på hvem vi starter med i morgen mot City. Kan vel ikke bli veldig mange endringer fra laget som startet mot Arsenal? Er Romero klar til å gå rett inn i morgen? Håper virkelig det.

Noen som husker om Santos varierte mye på formasjonen i Wolves eller var det alltid 3-4-3? Etter pre-season ser det vel mest ut som vi skal gå for en firer bak.

Og Kane: er han hjemme, på tribunen eller i troppen i morgen?
COME ON YOU SPURS!!
51,61,22?
Siste endring: 2 måneder 3 dager ago av Osvaldo.

Sesongen 21/22 2 måneder 2 dager ago #87786

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Wolves gikk vel over til 4 bak siste halvdel av sesongen, mest pga skader trur jeg.

Sesongen 21/22 2 måneder 2 dager ago #87787

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Alvoret dag kommet, og veldig spent på trykket og gløden i laget nå . Ut fra pre seasen så håp om at enkelte løfter seg iår ? Kane vil jeg ikke se , kan sitte ved siden av Levy på tribuna. Fullt fokus på laget som blør for spurs og veldig spent på bakre fireren idag. Man c er jo så enkelt som best så en jevn kamp md et lag som blør og jeg er fornøyd. Hjerte håper :
2-1 Alli utligner og avgjør i 90min til ellevill jubel og med bilder av en Levy som reiser seg og klapper med fansen mens en småforsiktig Kane sitter og klapper lett ....