Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Nuno Espírito Santo

Nuno Espírito Santo 3 måneder 2 uker ago #87259

• Hawk
  • Hawk's profilbilde
Sheik skrev:
Dere som er bekymret for 3-4-3.
Husk at denne formasjonen er dynamisk.
Det som er vanlig når vi forsvarer er 5-4-3 og når vi angriper så blir det fort 3-4-5 med overlapping ute på kantene.
Hvis vi får en ekstra spiller både off og def med en 343 formasjon fordi den er dynamisk så ska æ gå m på 343 ;)
Som de fleste andre er jeg enig i at backene våre passer best t en 3/5 backs linje, men synes d er feil å bygge lagets formasjon rundt et av våre svake punkt.... Bør heller bruke en formasjon som passer våre beste spillere, og få plass t flest mulig av de -dyrk de gode istedenfor å verne om svakhetene :)
Siste endring: 3 måneder 2 uker ago av Hawk.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Nuno Espírito Santo 3 måneder 2 uker ago #87260

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Sier seg jo Selv at Nuno må få en sjans nå . Håpløst siste 7 måneder i spurs . Mange grunner til det . Men nå må det gis ro og tillitt og 100% sikker på det levy også tenker . Med eller uten Kane og hvem inn og ut blir store spørsmålene nå i sommer. Spent på hva vi sier her når nærmer seg vinteren igjen , blir ikke overrasket om mang et smil og optimisme her da . God sommer, Coys !!
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Knut

Nuno Espírito Santo 3 måneder 2 uker ago #87261

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Det som er fint med dette valget er at jeg verken er veeeldig negativ eller har veldig høye forhåpninger. Klarer han å få oss til å se ut som et lag som vet hva de skal gjøre, legge inn enkelte positive angrepsmønstre og havne topp7 første år, så er jeg ikke ufornøyd. Kommer til å ta en sjangs på Doc på fantasy; ser for meg at han plutselig kan produksere en del assist (ihvertfall hvis Kane blir). Det som og blir spennende er om han får noen av forsvarerene våre til å se ut som gode fotballspillere igjen.

Nuno Espírito Santo 3 måneder 2 uker ago #87270

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Eg kjenner eg Gjeispar himmelhøgt av Nuno. Men kjedlegare fotball en under Mourinho klarar vi ikkje å spele, så allt er forsovidt velkommen pr dagens standard.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Dougie

Nuno Espírito Santo 1 måned 1 uke ago #88238

• Knut
  • Knut's profilbilde
Manager of the month B)
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14, CWaddle, Vansalot
  • Side:
  • 1
  • 2