Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Crystal Palace(14) - Tottenham(1) 11/9 @13:30

PL: Crystal Palace(14) - Tottenham(1) 11/9 @13:30 1 måned 6 dager ago #88279

• HH
  • HH's profilbilde
Tstone skrev:
Neida, men da var det vel lovlig strengt av Moss å kjøre to gule på rad der mot Tanganga, når han har lagt lista rimelig høyt i resten av matchen. Tipper en Palace-spiller ikke hadde fått gult for tilsvarende som siste gule til Tanganga, men er vel lett å gi det andre der når han tydelig har overtenning.

Er jo litt latterlig at omtrent den tøffeste taklingen vi har sett fra en av våre var Tanganga som roter bort ei pasning og kaster seg kaotisk inn. Den var ikke spesielt stygg, men så litt voldsom ut "live". Greit gult spør du meg.

Er alle de andre taklingene som aldri kom som er problemet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Crystal Palace(14) - Tottenham(1) 11/9 @13:30 1 måned 6 dager ago #88280

• HH
  • HH's profilbilde
Liker måten Davies kommer opp i duellen på 2-0 også :lol:

Blir vel Doherty mot Chelsea nå da. Plutselig skal man spille mot Arsenal med 9 poeng på 5 kamper - og man er under litt press.

PL: Crystal Palace(14) - Tottenham(1) 11/9 @13:30 1 måned 6 dager ago #88281

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Meget dårlig kamp, men vi hadde ikke dommeren med oss heller. Synes både utvisninga og straffen var 50/50 og vi fikk begge mot oss. Men vi skapte jo ingenting før utvisninga heller, så kan ikke bare skylde på den. Palace så mere sultne ut. At mange er ute pga skader og karantener og at flere spilte landskamper i uka som har vært gjorde ting vanskeligere. Men vi klarer likevel å stille med et ganske så godt lag, så kan kan ikke bare skylde på dette. Vi har jo slitt offensivt så langt i år. At vi har scoret 3 mål på 4 kamper er jo unormalt Spurs.

Rart vi ikke gjør noen bytter. Vi har spillere som Ndombele og Gil på benken og det var få spillere som klarte å få til noe særlig, så da må vi gjøre bytter.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 1 måned 6 dager ago av madbitt.
Følgende bruker har takket deg: bakerboy, Tstone

PL: Crystal Palace(14) - Tottenham(1) 11/9 @13:30 1 måned 6 dager ago #88282

• HH
  • HH's profilbilde
Dessverre synes jeg straffen er klokkeklar. Har ingen problemer med det røde kortet heller.

PL: Crystal Palace(14) - Tottenham(1) 11/9 @13:30 1 måned 6 dager ago #88283

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Der kom man ned på jorda igjen ja. Synes egentlig vi har bra kontroll bakover før utvisningen. Flinke å blokkere og vinne i lufta. Så rakner det på slutten. Synes den andre taklingen til Tanganga var idiotisk men ikke klart gult. Vi er litt uheldige som får rødt selv om det er ikke er veldig feil.

Da er jeg mer bekymret for det offensive spillet. Der er det syltynt og vanskelig å se noen klar plan. Skuffende at det mangler tenning fra nøkkelspillere. Da må det nesten bli tap.

Ser at det koker på old trafford. Hadde vært helt episk om man u snublet i denne kampen.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,22?
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Crystal Palace(14) - Tottenham(1) 11/9 @13:30 1 måned 6 dager ago #88284

• HH
  • HH's profilbilde
Defensivt er det egentlig ingen store problemer før 1-0. Emerson sliter i et par situasjoner, men vi blir aldri utspilt. Egentlig sensasjonelt bra med tanke på de fire vi starter med og at vår mest rutinerte så blir skadet. Er vel blokkeringen til Reguilon etter at Zaha gikk forbi Emerson som var den store sjansen CP hadde.

CP får noen små halvsjanser, men selv med 10 mann føler man ikke at CP kommer til å skåre. At Davies holder handen slik er helt uforståelig, men han har jo en historie med å lage tåpelige straffespark. Da blir det selvsagt vanskelig. 2-0 er jo egentlig ikke så farlig heller, men når man har folk som Davies som ikke er i nærheten av å markere kan det fort bli mål i mot. 3-0 er jo også fullstendig kaos, men vet ikke hvor mye man skal lese i det? At Rodon, Davies og Emerson løper rundt som hodeløse høns på overtid når vi ligger under 2-0 bør man muligens ikke lese så mye ut av.

Denne kampen hadde fort endt 0-0 hvis ikke Tanganga og Davies dummer seg ut som de gjør i egentlig enkle situasjoner. Tanganga er ung og aggressiv - så man kan svelge den tenker jeg. Davies er verre.

At det så er mulig å være så dårlige offensivt i 90 min. Det er for meg faktisk helt uforklarlig. Og enig i at det er bekymringsfullt. Ikke minst ettersom vi ikke akkurat radet opp sjanser i kampene før heller. Greit at vi ikke vil være PLs mest offensive lag under Nuno, men tror faktisk ikke han tåler mange kamper som denne. At vi aldri vokser litt inn i kampen er helt merkelig.
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14, Knut

PL: Crystal Palace(14) - Tottenham(1) 11/9 @13:30 1 måned 6 dager ago #88285

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
HH skrev:
Defensivt er det egentlig ingen store problemer før 1-0. Emerson sliter i et par situasjoner, men vi blir aldri utspilt. Egentlig sensasjonelt bra med tanke på de fire vi starter med og at vår mest rutinerte så blir skadet. Er vel blokkeringen til Reguilon etter at Zaha gikk forbi Emerson som var den store sjansen CP hadde.

CP får noen små halvsjanser, men selv med 10 mann føler man ikke at CP kommer til å skåre. At Davies holder handen slik er helt uforståelig, men han har jo en historie med å lage tåpelige straffespark. Da blir det selvsagt vanskelig. 2-0 er jo egentlig ikke så farlig heller, men når man har folk som Davies som ikke er i nærheten av å markere kan det fort bli mål i mot. 3-0 er jo også fullstendig kaos, men vet ikke hvor mye man skal lese i det? At Rodon, Davies og Emerson løper rundt som hodeløse høns på overtid når vi ligger under 2-0 bør man muligens ikke lese så mye ut av.

Denne kampen hadde fort endt 0-0 hvis ikke Tanganga og Davies dummer seg ut som de gjør i egentlig enkle situasjoner. Tanganga er ung og aggressiv - så man kan svelge den tenker jeg. Davies er verre.

At det så er mulig å være så dårlige offensivt i 90 min. Det er for meg faktisk helt uforklarlig. Og enig i at det er bekymringsfullt. Ikke minst ettersom vi ikke akkurat radet opp sjanser i kampene før heller. Greit at vi ikke vil være PLs mest offensive lag under Nuno, men tror faktisk ikke han tåler mange kamper som denne. At vi aldri vokser litt inn i kampen er helt merkelig.

God oppsummering av kampen
Følgende bruker har takket deg: HH

PL: Crystal Palace(14) - Tottenham(1) 11/9 @13:30 1 måned 6 dager ago #88286

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg har vel som de fleste andre mindre tvil om at Nuno blir en god løsning på sikt (håper selvsagt jeg tar feil), men liker intervjuene hans.

Jeg vet Mourinho ble beskyldt for å være negativ, men jeg vil påstå at jeg ser flere pressekonferanser og intervju enn 99% av alle Tottenhamfans og jeg var mer frustrert over at Mourinho var redd for å kalle en spade en spade heller enn at han var for negativ. Nuno svarer stort sett alltid veldig direkte og enkelt. Skylder ikke på noe, men prøver ikke å late som vi var bedre enn vi var.

Jeg mener over tid er man bedre tjent med å bare si at i dag var vi dårlige enn å prøve med bortforklaringer eller at man ønsker å pynte på prestasjonen. Med det mener jeg ikke at enkeltspillere skal henges ut selvsagt, men må være lov å si at man spilte en dårlig kamp uten at man blir kalt negativ av den grunn (som Mourinho tvert ble beskyldt for hvis han var kritisk til noe - uten at jeg forsvarer alt Mourinho sa).
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Crystal Palace(14) - Tottenham(1) 11/9 @13:30 1 måned 6 dager ago #88287

• Knut
  • Knut's profilbilde
Det store spørsmålet ifm Chelsea er om våre venner fra Sør-Amerika blir klare til helgen?! Son høres jo ut som om det kan ta litt tid med, uten at Nuno var veldig konkret. Bergwijn uvisst.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 1 måned 6 dager ago av Knut.

PL: Crystal Palace(14) - Tottenham(1) 11/9 @13:30 1 måned 6 dager ago #88288

• HH
  • HH's profilbilde
Knut skrev:
Det store spørsmålet ifm Chelsea er om våre venner fra Sør-Amerika blir klare til helgen?! Son høres jo ut som om det kan ta litt tid med, uten at Nuno var veldig konkret. Bergwijn uvisst.

De er hjemme igjen dagen før tror jeg han sa. Og de trener med en kar der nede i Kroatia nå.

Med tanke på at det fort er kun Rodon som kan spille blant våre stoppere antar jeg minst to går rett inn på laget. Lo Celso mer usikkert - selv om jeg ikke forstår hvorfor. Lo Celso starter fast som en nr. 8 for Argentina. Selvsagt kan han spille der for oss også. Selv om det kanskje ikke er noen opplagt kamp for han å starte i nå - rett mot Chelsea.