Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Heung Min Son

Heung Min Son 1 år 1 måned ago #74134

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Med tanke på skadene nå så blir Son enormt viktig for avslutningen av sesongen . Stemmer det at Janssen er tilbake og trener med laget ? Så tilfelle Om Kane og Alli er ute nå så bør nå han få en plass på benk innimella ? Spes om Llorente/Son eller Moura skulle få seg en trøkk . Eller tror dere det er helt utelukket fra Poch sin side ?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Heung Min Son 1 år 1 måned ago #74136

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
erlands skrev:
Stemmer det at Janssen er tilbake og trener med laget ? Så tilfelle Om Kane og Alli er ute nå så bør nå han få en plass på benk innimella ?

Ja, Janssen tok Dembeles plass i Premier League-troppen og kan spille kamper.
- One team in London -

Heung Min Son 1 år 1 måned ago #74137

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Jansen ute med ankelskade, så han er ikke aktuell til helgen. I den grad han hadde vært det som skadefri. Skulle ikke forundre meg om Parrot får sjansen før Jansen.

Heung Min Son 3 måneder 1 uke ago #79950

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Ute i opptil 2 måneder :(
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Heung Min Son 3 måneder 1 uke ago #79951

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Mourinho med mer bensin på bålet:
“I think Simon found a very nice way to write the statement. If I was to write it I’d write something different. We miss him according to Simon for a number of weeks.”
”I’m not going to count on him again this season. If he plays two or three games then it’s because he (his press officer) is very optimistic, but I’m not counting on him.”
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 3 måneder 1 uke ago av Dougie.

Heung Min Son 3 måneder 1 uke ago #79952

• Presley
  • Presley's profilbilde
Uten Son resten av sesongen blir i vel overkant tøft, her glipper den vikitge 4 plassen.Skal vel skje et lite mirakel om vi greier det
Vi har virkelig hatt store skader denne sesongen, føler at nå en kommer tilbake fra skade, så er ut med neste.Lloris, Kane, Sissoko, Dier, Davies og nå Son ute langtids skade.Dette er helt vilt, det skal nesten ikke være mulig.For ikke glemme de som "alltid" blir skadet, Lamela og Ndombele.

At Son greier å spille resten av kampen er sykt imponerende.Han jobber like hardt og blir matchvinner.MÅ også stille spørsmålet, Hvorfor spiller han resten av kampen?
Er ikke våre physio/leger gode nok, han burde selvsagt blitt tatt av banen.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 3 måneder 1 uke ago av Presley.

Heung Min Son 3 måneder 1 uke ago #79954

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Har selv fullført kamp med brukket hand, kjente lite før kroppen blei kald. Mulig no lignende har skjedd her
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

Heung Min Son 3 måneder 1 uke ago #79958

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Hvor lenge var du ute?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Heung Min Son 3 måneder 1 uke ago #79959

• HH
  • HH's profilbilde
Tror jeg leste er sted at han var ute i 61 dager sist noe slikt skjedde. Kane og Son vil være uthvilte til FA og CL-finale.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Øystein Svensen

Heung Min Son 3 måneder 1 uke ago #79960

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
Hvor lenge var du ute?

Jeg spiller basket, så var nok ute lengre en Son kommer til å være, men det skjedde i midten av Desember og jeg spilte ikke kamp igjen før September.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles