Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Harry Kane

Harry Kane 2 måneder 2 uker ago #80378

• HH
  • HH's profilbilde
spurs_90 skrev:
HH skrev:
spurs_90 skrev:
HH skrev:
Vi hadde spisser i backup under Pochettino, men de ble ikke brukt.

Bullshit. Llorente spilte 33 kamper i fjor, og 25 året før.

Oh tøffen.

Og hvor mange av disse ble spilt pga at Kane ble hvilt?

Spennende.

Nå er du god. Jeg svarte på det du skrev, som var bullshit; det stemmer ikke. Om du mener noe annet enn det du skrev, må du presisere det.

Søten.

Er det mulig? Vi diskuterer belastningen til Kane og du presterer å snakke om kamper folk har spilt når Kane har vært skadet? Hvordan forandrer det belastningen til Kane?

Jeg setter pris på at du har et behov for å etterprøve mine innlegg. Jeg skriver sikkert ting som både kan være feil og unøyaktig, men dette er bare latskap. Eller bullshit som du selv sier.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Harry Kane 2 måneder 2 uker ago #80379

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Vi hadde en backup og backupen spilte mange kamper. Det er strengt tatt et svar på spørsmålet.

Harry Kane 2 måneder 2 uker ago #80380

• HH
  • HH's profilbilde
cjmozart skrev:
Vi hadde en backup og backupen spilte mange kamper. Det er strengt tatt et svar på spørsmålet.

På hvilket spørsmål? Om mangelen på alternativer har ført til at Kane har fått for mye slitasje over tid?

Harry Kane 2 måneder 2 uker ago #80381

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Det var ingen som sa at vi trengte en backup for å hvile Kane, men at vi trengte en backup fordi «Kane ikke kan spille alt».

Om det var fordi han var skadet eller fordi han innimellom må hviles ble aldri presisert.

Harry Kane 2 måneder 2 uker ago #80383

• HH
  • HH's profilbilde
Det ble aldri presisert? Bullshit. Er jo det jeg skriver i mitt innlegg.

Så blir det den samme diskusjonen som tidligere om hvor mye bedre Llorente, Janssen etc. har vært enn det vi har nå. Høres alltid ut som disse spissene bare hamrer inn mål bare fordi de er spisser. Batshuayi har 1 helt mål for Chelsea i PL i år (selvsagt ikke spilt mye, men som jeg fikk høre i går at Skipp ikke har spilt mye fordi han ikke er god nok så da gjelder vel det Batshuayi også).

Jeg mener Son er en bra backup. Så er andre uenige i det. Helt greit selvsagt. Det er en saklig uenighet. Til høsten får vi se da det er ganske tydelig at Mourinho vil ha en ren spiss som backup. Og vi får da også se om Kane kan bli bedre fordi han ikke må spille alt - som han måtte under Pochettino.

Harry Kane 2 måneder 2 uker ago #80385

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
HH skrev:
Det ble aldri presisert? Bullshit. Er jo det jeg skriver i mitt innlegg.

Så blir det den samme diskusjonen som tidligere om hvor mye bedre Llorente, Janssen etc. har vært enn det vi har nå. Høres alltid ut som disse spissene bare hamrer inn mål bare fordi de er spisser. Batshuayi har 1 helt mål for Chelsea i PL i år (selvsagt ikke spilt mye, men som jeg fikk høre i går at Skipp ikke har spilt mye fordi han ikke er god nok så da gjelder vel det Batshuayi også).

Jeg mener Son er en bra backup. Så er andre uenige i det. Helt greit selvsagt. Det er en saklig uenighet. Til høsten får vi se da det er ganske tydelig at Mourinho vil ha en ren spiss som backup. Og vi får da også se om Kane kan bli bedre fordi han ikke må spille alt - som han måtte under Pochettino.

Jeg har lest teksten din mange ganger, og jeg forstår fortsatt ikke hvordan det er presisert der. Jeg er sikkert dum, men det er jo tydeligvis ikke bare jeg som leser det slik.

«Kane er allerede ferdig som verdensklassespiss. Så vet jeg ikke om det skyldes for mye spill. De ankelskadene kom ikke grunnet slitasje. Ødelegger narrativet, men...

Vi hadde spisser i backup under Pochettino, men de ble ikke brukt Kane ble aldri hvilt

Hadde du svart uten hersketeknikker og personangrep hadde vi nok funnet ut av dette ganske fort, for jeg er interessert i å diskutere saken, ikke «ta deg» som det virker som du tror.

Når det kommer til Son som backup er jeg enig i at han er bra nok, problemet er bare at han er enda bedre i andre posisjoner og han har ca samme belastningen som Kane.

Jeg mener at vi må ha en backup for Kane, først og fremst for å demme opp for skader. Jeg tror vi hverken hadde klart topp 4 eller CL-finale forrige sesong uten Llorente, uten at det betyr at jeg syntes han var veldig god.
Følgende bruker har takket deg: cjmozart

Harry Kane 2 måneder 2 uker ago #80387

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg bruker hersketeknikker? Bullshit. Du burde muligens feie for egen dør selv.

Ja. Din justering av min setning er en bedre versjon av det jeg mente.

Jeg forsto oppriktig talt ikke at den biten ble forstått annerledes.

Harry Kane 2 måneder 2 uker ago #80389

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Du skriver tilsynelatende ofte ting som blir forstått annerledes en du ikke kunne tenke ville bli misforstått.

Harry Kane 2 måneder 2 uker ago #80390

• HH
  • HH's profilbilde
cjmozart skrev:
Du skriver tilsynelatende ofte ting som blir forstått annerledes en du ikke kunne tenke ville bli misforstått.

Apropos hersketeknikk. Hvis dette er lista ligger jeg milevis over dine innlegg uansett.

Jeg antar jeg skriver mest her inne. Jeg skriver vel også veldig ofte svar til andre hvor jeg er uenig. Så kanskje ikke så rart at det blir noen reaksjoner?

Samtidig har jeg som du ser ingen problemer med å si at det hadde vært bedre om jeg hadde skrevet setningen slik spurs_90 justerte den. Så kan ikke jeg styre hvordan andre forholder seg til mine innlegg. At spurs_90 kaller det "bullshit" isteden for å spørre meg hva jeg mente får være opp til han/henne.

Harry Kane 2 måneder 2 uker ago #80394

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Mener du virkelig at jeg skal spørre deg hva du egentlig mener, før jeg svarer deg? «Bullshit» brukes om noe som ikke er sant. Jeg oppfattet din påstand som usann, altså «bullshit», og forklarte deretter hvorfor jeg mente det. Det er å diskutere sak, og jeg mener at man må tåle å høre at noe man skriver på et diskusjonsforum er bullshit, spesielt når man får forklart hvorfor.
Siste endring: 2 måneder 2 uker ago av spurs_90.