Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Harry Kane

Harry Kane 2 måneder 3 dager ago #80671

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
Andreas skrev:
SuperBale skrev:
Thomas Skifjord Johansen skrev:
cjmozart skrev:
Kane åpner for å bytte klubb hvis vi ikke går i riktig retning. Forstålig slik klubben ser ut for tiden.

Skjønner han veldig godt. Når du er en av verdens beste spisser, så har du også lyst til å vinne noe.
Så lenge sjefen din bare shopper N'Etellerannet, så ville jeg også pakket snippesken.

Sørgelige tider.
Spillestilen forsvant med MP, kan ta tiår å få den tilbake.
Når Kane først går til det skritt å nevne dette offentlig så går det nok ikke lenge før han også er ute?Kane er ikke type til å slenge rundt seg med impulsive uttalelser?
Sørgelige tider.

Eg er ingen fan av Mourinho, men spillestilen forsvant 2018/2019 sesongen. Så den forsvant under Poch, ikkje MP.

Tror MP står for Mauricio Pochettino ;)
--- To Dare Is To Do ---
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Harry Kane 2 måneder 3 dager ago #80672

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Spillestilen forsvant vel strengt tatt da Dembele for alvor begynte å skrante, og Sissoko ble den som måtte dra lasset.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Knut

Harry Kane 2 måneder 3 dager ago #80674

• SuperKnott
  • SuperKnott's profilbilde
Må bare si jeg har FULL forståelse for om Kane skulle finne på å bytte klubb. Å være vitne til Levy's rasering av "the tottenham way" blant annet ved å ansette JM, kan ikke være lett for en som har hjertet i klubben.

Men håper at Kane bare truer med dette for å få Levy til å åpne sjekkheftet i sommer. Kan jo håpe.. vi trenger uansett noen forsterkninger om vi vil ha ambisjoner om å vinne trofeer.

Harry Kane 2 måneder 3 dager ago #80675

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Hvis Kane drar, tror jeg mangelen på "the Tottenham way" er siste årsaken. Hvor mange pokaler har "the Tottenham way" skaffet oss? Kane ønsker å vinne noe, og hvis han drar, er det fordi det ikke lar seg forene med ambisjonsnivået til vår styreformann. Ikke at han kommer til å få gå i sommer uansett. Han har 4 år igjen av kontrakten, og var selve forutsetningen for at Mourinho tok jobben.

Og så er det vel strengt tatt neppe et tema for noen klubber nå uansett. Hørte jo Levy selv; å snakke om overganger nå er jo helt absurd. Klubber som Barcelona har allerede begynt å kutte lønninger, og man har ikke engang begynt å diskutere hva som kommer til å skje hvis sesongene avbrytes, og tv-penger må tilbakebetales. Denne sommeren kommer nok klubbene til å ha mer enn nok med å redde stumpene etter denne krisen, og å blåse trisfra millionbeløp etter enkeltspillere er nok det siste noen kan ta seg råd til.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: mka07

Harry Kane 1 måned 1 uke ago #80702

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Hadde du solgt Kane hvis det betyr kjøp av Haaland?
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Harry Kane 1 måned 1 uke ago #80703

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:

Nei.
Får Haaland, Chilwell og Max Aarons. Ja.
--- To Dare Is To Do ---

Harry Kane 1 måned 1 uke ago #80705

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
Uten tvil. Kane virker (dessverre) å være over toppen og skadeforfulgt.

Harry Kane 1 måned 1 uke ago #80706

• mka07
  • mka07's profilbilde
Supportere i ett nøtteskall. Krever lojalitet så lenge du er god nok :woohoo:

Harry Kane 1 måned 1 uke ago #80707

• Presley
  • Presley's profilbilde
Dougie skrev:
OsvaldoArdiles skrev:
Uten tvil. Kane virker (dessverre) å være over toppen og skadeforfulgt.

Gi Kane en backup så blir han ikke så mye skadet.Hvis en spiller mer eller mindre alle kamper hver sesong + Landslag så sier det seg selv at han blir skadet.
Tror mye vil løse seg om vi kjøper en bakcup eller to.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Harry Kane 1 måned 1 uke ago #80708

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Enig i at Kane trenger en backup, det ville nok hjulpet masse ref skadesituasjonen. Tror det vil være lettere å lokke en decent backup til klubben nå også enn for et par sesonger siden.

Og misforstå meg rett altså, når jeg sier at Kane er over toppen mener jeg at hans tid som ettmålsangrep-tanks som spiller 40+ kamper pr sesong og scorer 30+ mål sannsynligvis er forbi. Han er fortsatt en nydelig spiller jeg håper vi beholder i mange år fremover. "Dillemaet" med Braut er jo ikke realistisk uansett, men jeg tror han har potensiale til å nå den peaken Kane hadde fra midten av 14/15 tom VM 2018.