Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Harry Kane

Harry Kane 2 måneder 1 uke ago #87738

• HH
  • HH's profilbilde
Knut skrev:
HH skrev:
Skjønner. Vet ikke om jeg orker enda 1t med Gold :lol:

Disse videoene hans anbefales for dem med eventuelle søvnproblemer :silly: :silly:

Jeg liker karen. Virker hyggelig og liker at han ikke har noe behov for å rope så høyt som mange journalister gjør, men skulle jo ønske han hadde kunne kjappe på litt i blant.

Så fungerer de faste oppdateringene hans fint å ha på i bakgrunn på jobb :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Pride_Of_London, Knut

Harry Kane 2 måneder 5 dager ago #87750

• HH
  • HH's profilbilde
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
4m
EXCL. Manchester City are not giving up on Harry Kane deal. Man City board preparing a new bid for €150m - if Spurs stance will change

Tottenham have not received any new proposal for Kane yet, and want to keep him - Man City strategy is to be ready... and wait #THFC

Da er det €200m i slutten av august og Kane er i Manchester tipper jeg.
Siste endring: 2 måneder 5 dager ago av HH.

Harry Kane 2 måneder 5 dager ago #87751

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Hvis det nå er sånn at vi har tenkt å vurdere bud fra City håper jeg for guds skyld vi setter en deadline et godt stykke før 31. august, eller i det minste har en erstatter klar på forhånd. Må for alt i verden unngå en ny Berbatov. Tenk kaoset på deadline day hvis vi selger Kane dagen før, og skal ut på markedet med 150 mill på bok og desperate etter en spiss.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Harry Kane 2 måneder 5 dager ago #87752

• HH
  • HH's profilbilde
Husker ikke kilden, men en av de twitter-kontoene som twitrer som Tottenham sier at intern deadline for Kane (som City vet) er 22. august. Og at kravet er £150m og ikke Euro.

Klarer ikke å se for meg at vi skal dumme oss ut med en ny Frazier-Campbell. Tipper en av spissene fra Italia er på plass før vi selger til City uansett - kanskje begge.

Vlahovic og Lautaro er vel omtrent hva vi har råd til for Kane i så fall.
Følgende bruker har takket deg: Knut, Øystein Svensen

Harry Kane 2 måneder 4 dager ago #87763

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
David_Ornstein: "Manchester City would pay £100m plus add ons, that could you up £20-£30m but not to £150M, £160M is my understanding.»

Må innrømme at jeg sliter med å forstå City her. De trenger en spiss, og de vet godt at dette ikke er i nærheten av å friste Levy. De har vel strengt tatt pengene til å betale mer også, så hvorfor gidder de å la hele sirkuset pågå? Betal eller back off.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 måneder 4 dager ago av Dougie.

Harry Kane 2 måneder 4 dager ago #87764

• HH
  • HH's profilbilde
Alle sider må gi et inntrykk av noe. Vi må gi et inntrykk av at det er vanskelig å selge, mens City kan ikke bare betale hva som helst fordi de vet andre klubber vil bruke det mot de senere.

99% sikker på at hvis City starter med formelle bud så vil de til slutt betale akkurat det Levy har sagt de må betale. Det er vel det Levy tenker og City egentlig vet også. Nå er det kun en dans for syns skyld.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Harry Kane 2 måneder 4 dager ago #87765

• Knut
  • Knut's profilbilde
Er også taktisk viktig fra vår side at evt dealer med andre spisser / spillere er i boks før evt katta er ute av sekken. Dette vet selvfølgelig Levy godt.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Harry Kane 2 måneder 4 dager ago #87767

• HH
  • HH's profilbilde
Utvilsomt. Noe som gjør det enda viktigere at vi gir et inntrykk av at Kane blir værende.

Samtidig skjønner jo City at hvis vi plutselig har kjøpt to nye spisser så vil vi selge Kane.

Alt det der er ganske enkelt. For alt vi vet er vi enige med City allerede, men dette er kun spillet for at vi skal få gjort våre avtaler.

Harry Kane 2 måneder 4 dager ago #87768

• RH
  • RH's profilbilde
100 % overbevist om at City kommer til å by markedspris for Kane (150/160 mill) innen vinduet stenger. Chelsea har kjøpt Lukaku og PSG har hentet Messi. City tør derfor ikke å gå inn i sesongen uten en stjernespiss. Haaland er vel ikke aktuell, siden utkjøpsklausulen hans først trer inn neste sommer.

Kjøper argumentet til Paratici (hvis rapportene stemmer) om at man fort kan få veldig mye mer for 150 mill nå, enn 100 mill neste sommer, men det er noen haker ved det ressonnementet også. For det første er det ikke sikkert Kane blir solgt overhodet hvis han ikke går nå, og verdien av å ha Kane resten av karrieren hans er også verdt ganske mye (forutsatt 4-5 relativt skadefrie sesonger igjen). For det andre nærmer overgangsvinduet seg slutten, og det er ikke bare for oss å hente inn 1-2 klassespisser uansett. Vi har ikke Champions league å tilby, og vi bør vel også være forsiktige med å hente relativt uskrevne blad som Martinez og Vlahovic for typ 70/80 mill per spiller (mulig prisene jenkes noe fram mot DD). Og hvis vi går inn i denne sesongen uten en erstatter for Kane (eller en som flopper), er jeg redd vi snakker nedre halvdel på tabellen. Per i dag virker førstevalgene i angrepet vårt å være Son, Lucas, Bergwijn og Alli. 3 av disse var senest forrige sesong ikke i nærheten av gode nok. Vår mest kreative spiller (Ndombele) er åpenbart også langt unna der han skal være. I tillegg har vi usikkerheten med en ny trener ingen egentlig ønsket seg.

Jeg føler virkelig med Kane. Han ser lag som Chelsea, City, United, PSG forsterke seg, men må selv belage seg på Conference league. :sick: Men selges han nå, og Spurs neste sesong resultatmessig er tilbake på 90-tallsnivå, kommer Levy til å få så mye tyn at vi snakker Newcastle-tilstander. Så spent på om han tør å selge, selv om prisen blir høy nok. Tipper han selger. :whistle:
Siste endring: 2 måneder 4 dager ago av RH.

Harry Kane 2 måneder 4 dager ago #87770

• HH
  • HH's profilbilde
Blir litt Catch-22 det der. Hvis man mener vi er så dårlige at uten Kane kan vi havne på nedre halvdel så trenger vi vel ikke Kane for at vi skal havne som nr. 6? Nå prøver jeg ikke å være ironisk/sarkastisk, men rent logisk blir det slik for meg. Kane er ikke forskjellen mellom en 11. plass og en 1-3. plass. Han kan derimot være forskjellen mellom en 11. plass eller en 6-7. plass. Det er ikke verdt 150m.

Derimot kan det være verdt 150m hvis Kane er forskjellen mellom en 5. og en 3. plass (altså at hans erstatter(e) gir oss 5. - å selge Kane uten å kjøpe noen vil være fullstendig krise selvsagt).

Selvsagt helt enig i at vi må unngå en Andy Carroll her. Skulle Kane selges og Lautaro koste 90m (euro) mener jeg vi fort ryker på nettopp en Carroll. Skulle derimot Kane gi oss råd til en van Dijk, Salah og Mane ser saken litt annerledes ut. Vil anta noe i midten av de to slags ytterpunktene er mest sannsynlig. Lautaro og Kounde + litt penger til overs for Kane kunne fungert fint (ikke at jeg er så høy på Lautaro, litt begrenset hva jeg kjenner han, men vondt for å tro at Vlahovic blir kjøpt som vår eneste spiss - Lautaro, Vlahovic og Kounde hadde vel de fleste tatt for Kane hvis det er en mulighet - Sanchez går vel ut også i det eksemplet - uten at det er noen krise).
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen