Tottenhams Venner - Årsmøte 2021 i Oslo

Årsmøtet holdes på Bohemen i Oslo lørdag 11. september

• Når: Lørdag 11. september, klokken 12:00
  • Hvor: Bohemen Sportspub, Arbeidergata 2, 0159 Oslo

Årsmøtet starter klokken 12:00, og etter årsmøtet sparkes kampen mellom Crystal Palace og Tottenham i gang på skjermen klokken 13:30.

VIKTIG: Grunnet covid-restriksjoner må vi også denne gang ha forhåndspåmelding for å kunne garantere plass.
Påmelding gjøres ved å sende en e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. innen tirsdag 7. september klokken 17:00 med ditt navn og mobilnummer.

Alle retningslinjer fra nasjonale og lokale myndigheter vil bli fulgt og vi oppfordrer til å bruke håndsprit og holde god hygiene. Føler du deg syk eller er i karantene må du holde deg hjemme.

Agenda årsmøte - Tottenhams Venner 2020/21

1. Valg av møteleder, referent og to medlemmer til å signere årsmøteprotokollen
  2. Godkjenning av innkalling og dagsorden
  3. Styrets årsberetning 2020/21 (last ned)
  4. Regnskap 2020/21
  5. Budsjett 2021/22
  6. Valg ved valgkomiteen
    a. Nestleder velges for 2 år - se valgkomiteens innstilling under
    b. 3 styremedlemmer velges for 2 år - se valgkomiteens innstilling under
    c. inntil 1 valgkomitemedlem velges for 2 år
    d. inntil 1 valgkomitemedlem velges for 1 år
    e. revisor velges for 1 år

Innstilling Styret i Tottenhams venner, valg høst 2021

Det er fire personer på valg til styret for kommende periode. Perioden er på to år og gjelder for sesongen 2021/22 og 2022/23. Det gjelder nestleder og tre styremedlemmer.

Valg av nestleder. Sittende nestleder Leif Konrad Borsheim ønsker gjenvalg. Leif Konrad gjør en meget god jobb som nestleder. Med sin kunnskap og gjennomføringsevne bidrar han på mange områder rundt driften av Tottenhams Venner, blant annet rundt området med billettsalg, podcast, fellesturer/arrangementer, med mer.

Innstilling:

Leif Konrad Borsheim velges som nestleder for neste periode.

Valg av styremedlem 1. Sittende styremedlem Bjørnar Fagerhøi ønsker gjenvalg. Bjørnar er styrets økonomiressurs og har i mange år sørget for et ryddig og godt regnskap og budsjett, og har full kontroll på alt av inngående og utgående fordringer i Tottenhams Venner. Vi er trygge på at han fortsetter den gode jobben i styret.

Innstilling:

Bjørnar Fagerhøi velges som styremedlem for neste periode.

Valg av styremedlem 2 Sittende styremedlem Stig-Ottar Engeskaug ønsker gjenvalg. Stig-Ottar har hatt rollen som rekrutteringsansvarlig siden forrige årsmøte, og med tanke på den pågående pandemien har det bl.a. vært vanskelig å gjennomføre treff og samlinger. Til tross for dette var vi den eneste «topp 6» klubben som hadde en økning i medlemsmassen her i landet forrige sesong!

Innstilling:

Stig-Ottar Engeskaug velges som styremedlem for neste periode.

Valg av styremedlem 3 Sittende styremedlem Magne Mellem Enoksen ønsker gjenvalg. Magne har de siste 2 sesongene vært vår redaktør, og gjør en veldig god jobb med medlemsbladet. God oppfølging av skribenter og innspill til saker som ønskes sørger for et meningsfylt og bra blad, i tillegg kommer den viktige oppfølgingen av våre leverandører – alt fra grafisk arbeid til trykking og sending.

Innstilling:

Magne Mellem Enoksen velges som styremedlem for neste periode.

På vegne av valgkomiteen,
Heidi Byom Nilssen (leder)

Siste på forumet