Vil du på kamp i London? Vi kan gjøre drømmen virkelig. 

Her er de mest stilte spørsmålene og svarene vi får.

 Finner du ikke svar på spørsmålet ditt her? Send en e-post til billett@tottenhamsvenner.no så hører du fra oss.

 

Hvordan kjøper jeg billett gjennom Tottenhams Venner?

Søk om billett ved å sende en e-post til billett@tottenhamsvenner.no

For at vi skal kunne hjelpe deg må e-posten inneholde følgende informasjon:

  •  Hvilken kamp du søker om billett til?
  • Navnet ditt
  • E-postadressen din
  • Telefonnummeret ditt
  • Medlemsnummer i Tottenhams Venner
  • One Hotspur client reference nummer
  • Ønsket tribune (South, East eller North (familietribune)

Vi har også et eget bestillingsskjema du kan fylle ut og sende inn. Her finner du mer informasjon om hvordan du søker og en prisoversikt

 

Kan jeg søke om flere billetter?

Du kan kun søker om én billett per medlemskap i Tottenhams Venner og One Hotspur.

Du kan søke om inntil seks billetter totalt, men da må de (inntil) seks personene ha sitt eget medlemsnummer i Tottenhams Venner og hvert sitt One Hotspur client reference number (CRN). Husk å sende inn alles nummer når dere søker. 

 

 Hvorfor må jeg ha One Hotspur-medlemskap i tillegg til medlemskap i Tottenhams Venner? 

Tottenham har satt som krav at alle som tildeles billetter gjennom supporterklubbene skal være One Hotspur-medlemmer. Det er to årsaker til dette:

  • Billetten er personlig og kan ikke overføres til andre etter at du har fått den tildelt. Dette gjøres ved at billetten blir overført til ditt personlige One Hotspur-medlemskort, som du får tilsendt etter at du har kjøpt medlemskap. Medlemskortet er da billetten din, som du må ha med deg og skanne for å komme inn på kamp. 
  •  Billettløsningen fra Tottenham fungerer slik at billetten legges inn på din ticketing account under "Reserved tickets", på Tottenhams hjemmeside. For å bekrefte billetten må du logge deg inn der og betale billetten innen en gitt frist. Betalingsfristen får du informasjon om i en e-post fra oss i  Tottenhams Venner. For øvrig den samme e-posten som bekrefter at du har blitt tildelt billett. 

 

Er jeg garantert billett når jeg søker gjennom Tottenhams Venner? 

Tottenham har et begrenset antall billetter som de tilbyr offisielle supporterklubber over hele verden. Hvor mange billetter Tottenhams Venner får tildelt avhenger av hvor mange andre supporterklubber som ber om billetter. Fordelingen skjer på bakgrunn av antall medlemmer og hvor mange billetter det søkes om per kamp. Vi forventer å få tildelt mellom 10-20 billetter til hver kamp.

Hvis det er flere som søker enn antallet vi får tildelt blir det loddtrekning blant alle som har søkere til den aktuelle kampen. 

 

Når kan jeg søke om billett?

Tottenhams Venner har egne frister som er satt av Tottenham og vi sender inn en samlet forespørsel når fristen er gått ut.

På informasjonssiden vår om kampbilletter finner du en oversikt over fristene som gjelder for Tottenhams Venner (Request closed). Den datoen er siste frist for å søke om billett til den aktuelle kampen.  

 

 Når får jeg beskjed om jeg har fått billett?

På informasjonssiden vår om kampbilletter finner du en oversikt over fristene som gjelder for Tottenhams Venner (Request closed). Den datoen er siste frist for å søke om billett til den aktuelle kampen.

Vi får beskjed om hvor mange billetter vi får tildelt ("Allocation Email" i nevnte oversikt), en uke etter søknadsfristen. Vi sender e-post til alle som har søkt senest dagen etter at vi får bekreftelsen fra Tottenham. I denne e-posten får du beskjed om du har fått tildelt billett, eller ikke. 

 

 Hva gjør jeg hvis jeg ikke får tildelt billett?

 Billettene til supporterklubbene blir tildelt 10 dager før det ordinære salget for One Hotspur-medlemmer starter. Det betyr at hvis du ikke får tildelt billett gjennom Tottenhams Venner har du enda god tid til å prøve å kjøpe billetter selv med One Hotspur-medlemskapet ditt.

Pågangen er ofte stor når det ordinære salget starter på Tottenhams nettsider, så logg inn på din «ticketing account» litt før salget åpner.

Du finner oversikt over salgsdatoer og klokkeslett for ordinært salg til One Hotspur-medlemmer på Tottenhams hjemmeside. 

 

 Jeg vil på bortekamp. Kan jeg søke om billetter til disse kampene?

Nei. Supporterklubbene får kun tilbud om billetter til hjemmekampene på Tottenham Hotspur Stadium.

Årsaken til det er at det er langt færre billetter tilgjengelig for Tottenham-supporterne til bortekampene. Alle billettene klubben får tildelt selges til de med flest ticketing points, det vil si de med lengst ansiennitet. De siste sesongene er det kun sesongkortholdere med flest ticketing points som har fått tilbud om bortebilletter.

 Det samme gjelder også bortekamper i de ulike nasjonale og internasjonale cupene. Vi får altså ikke tildelt noen billetter til de kampene heller.

 

 Kan jeg kjøpe billetter til hjemmekamper i najsonale og internasjonale cuper (FA-cup, Ligacup, Europa League, Champions League)? 

 Foreløpig har vi kun fått beskjed om at vi kan søke om billetter til hjemmekampene i Premier League.

Hvis vi får tilgang til billetter til cupkamper informerer vi om det i sosiale medier med en gang. Følg oss derfor på Facebook, Tottenhams Venner (offisiell side), og Twitter, @TottenhamNorway

 

Lurer du på noe?

Finner du ikke svaret på det du lurer på her? Send en e-post til billett@tottenhamsvenner.no